Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Huff og huff... Jeg har en mann som jeg i utgangspunktet stoler veldig på. Har et barn og nr 2 på vei. Vi har hatt utfordringer, har gått i terapi, har blitt bedre. I alle fall. Har ligget noen kondomer i skuffen til mannen på badet, fra da vi brukte det som prevensjon en periode. I perioden da det gikk dårlig, telte jeg dem for å ha litt kontroll.... Vi hadde lite sex i den perioden så jeg tenkte naturlig nok tanken, uten at jeg hadde noen spesiell grunn til mistanke. Det var 6 stk, minst. For et par uker siden sjekket jeg igjen, av nygjerrighet fordi jeg kom på det. Nå var det bare to der. Etter det har jeg fulgt med, og idag var det en til der - av en annen type enn de andre. Jeg vil ikke konfrontere han med det, for da ser jeg for meg at han har en "god" unnskyldning og så finner jeg ikke ut om det er noe eller ikke. Jeg tror ikke han ville innrømmet noe fordi han vet at jeg sannsynligvis ville gått hvis jeg visste at han var utro. Hva tror dere, er det noen annen forklaring?? Og hvordan burde jeg gå fram? Anonymous poster hash: 16eb0...e04 Anonymous poster hash: 16eb0...e04
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 De kan jo være gått ut på dato så har han kastet dem? Trenger ikke være skumlere enn det Anonymous poster hash: 2510e...bd1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Om du ikke har store barn i hus, ville jeg faktisk sett på dette som svært mistenkelig, nærmest sett på det som et bevis på utroskap. Du må ta det opp med ham! Anonymous poster hash: 4ba96...5cc
Line-mamma til to herlige Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Litt misstenksomt? Lov å spørre iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 x'en min brukte kondomer når han ronka så han slapp sølet Anonymous poster hash: 0ce23...a60
monson Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 x'en min brukte kondomer når han ronka så han slapp sølet Anonymous poster hash: 0ce23...a60 Ja, det må jo være det han bruker de til (?) hvor lite gjennomtenkt er man om man tar kondomer som ligger i en "fellesskuffe" og bruker til utroskap..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Ingen store barn i hus... Og det står ikke dato på dem. Ikke at han pleier å bry seg med å sjekke datoer på ting, for den saks skyld... En gang tidligere leste jeg noen av meldingene hans på facebook - ja, jeg vet det ikke er riktig, men profilen hans sto åpen, det var kommet en ny melding og jeg klarte ikke å dy meg... Den gangen synes jeg det som sto var mistenkelig og konfronterte ham, men han hadde så gode forklaringer at jeg slo meg til ro med det. Er redd det samme skal skje igjen, hvis det er reelt... Og så blir han bare bøyere med å skjule det framover... :-p Men jeg må jo ta det opp på en eller annen måte... Anonymous poster hash: 16eb0...e04
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Hva sto det i Facebook meldingen? Anonymous poster hash: e4d5d...0f6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Huff. Jeg hadde hatt dårlig magefølelse selv. Men det viktigste er om han har muligheten? Er han borte på kvelder, gjemmer han mobilen, er han nydusjet når han kommer hjem? Anonymous poster hash: 60c22...9fa
Cruella De Vil Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Min første tanke var at hvis jeg var mann og utro, ville jeg ikke dratt med meg kondomer hjemmefra når jeg skulle treffe dama. Det er vel mer naturlig å stikke innom bensinstasjonen og kjøpe på veien, eller ha det liggende hos elskerinnen?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 mannen min bruker kondomer når han runker, men da finner jeg de gjerne igjen i søplekassa på badet også. Tror det er ganske vanlig. Ikke sett noe til brukte kondomer eller papiret til kondomene i søplekassene? Her ligger det et par kondom papir i nattbordskuffen fra tid til annen. Han er åpen om at han gjør det sånn for å slippe gris. Anonymous poster hash: 24bc7...692
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Kanskje han har lånt bort til en kompis? Jeg har hvertfall lånt bort til venninne. Anonymous poster hash: 53a8b...e36
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Du må jo konfrontere ham med det. Ansikt til ansikt, da det er mye enklere å lyve over telefon/sms... Ikke ta helt av, men bare fortell sannheten. At du ser at det har minket på kondomer i skuffen og at det har dukket opp en type. Anonymous poster hash: 907db...807
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Virket veldig mistenkelig. Hadde reagert sterk hvis noe sånt skjedde her. Har han mulighet for å være utro? Guttekvelder på byen, jobbe sent, trene? Vet du at han er der han sier han skal være? Anonymous poster hash: 6aac1...8f5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Noen pleier å onanere med kondomer på. Det skal visst være godt, og søler ikke. Anonymous poster hash: 10856...09d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Ring til Helle eller Eliza på eksperthjelp eller Elisabeth på eth.no, så får du svaret. De har hatt 100 % rett alle gangene jeg har spurt dem om noe. Må si jeg fikk en veldig dårlig magefølelse her....... dessverre Anonymous poster hash: 366cc...739
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Ring til Helle eller Eliza på eksperthjelp eller Elisabeth på eth.no, så får du svaret. De har hatt 100 % rett alle gangene jeg har spurt dem om noe. Må si jeg fikk en veldig dårlig magefølelse her....... dessverre Anonymous poster hash: 366cc...739 Haha. Eth er jo hun spådama til Saera Kahn. Hun som ble intervjuet på TV2 og så ut som hun var løsemiddelskadd. No wonder den dama ser saker og ting. 😂😂 Anonymous poster hash: 60c22...9fa
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Virket veldig mistenkelig. Hadde reagert sterk hvis noe sånt skjedde her. Har han mulighet for å være utro? Guttekvelder på byen, jobbe sent, trene? Vet du at han er der han sier han skal være?Anonymous poster hash: 6aac1...8f5 TS her... Ja, han jobber mye sent og kommer ofte hjem når jeg sover. Tar ofte en øl med en kompis etter jobb også. Har nok av muligheter egentlig... Spådamer tror jeg jeg dropper... Jeg kommer til å ta det opp, men kanskje ikke før over jul, vet ikke. Anonymous poster hash: 16eb0...e04
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Virket veldig mistenkelig. Hadde reagert sterk hvis noe sånt skjedde her. Har han mulighet for å være utro? Guttekvelder på byen, jobbe sent, trene? Vet du at han er der han sier han skal være?Anonymous poster hash: 6aac1...8f5 TS her... Ja, han jobber mye sent og kommer ofte hjem når jeg sover. Tar ofte en øl med en kompis etter jobb også. Har nok av muligheter egentlig... Spådamer tror jeg jeg dropper... Jeg kommer til å ta det opp, men kanskje ikke før over jul, vet ikke. Anonymous poster hash: 16eb0...e04 Han er nok utro. En mann som har kone og barn hjemme skal ikke ha behov for å ta en øl med kompis OFTE etter jobb når han allerede har vært borte fra barna sine nesten hele dagen. Ønsker han ikke se familien sin? Min erfaring, etter å ha vært med TRE utro menn, er at hvis noe synes til å være rart, så er det noe rart. Her skulle mannen hjelpe ei "venninne" med diverse snekkerting osv siden hun stakkars var alenemor, i virkeligheten så hadde de kontakt fordi de fikk følelser for hverandre, og det endte med sex og nesten ødela familien vår. Anonymous poster hash: bd958...e81
Virginia. Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Virket veldig mistenkelig. Hadde reagert sterk hvis noe sånt skjedde her. Har han mulighet for å være utro? Guttekvelder på byen, jobbe sent, trene? Vet du at han er der han sier han skal være?Anonymous poster hash: 6aac1...8f5 TS her... Ja, han jobber mye sent og kommer ofte hjem når jeg sover. Tar ofte en øl med en kompis etter jobb også. Har nok av muligheter egentlig... Spådamer tror jeg jeg dropper... Jeg kommer til å ta det opp, men kanskje ikke før over jul, vet ikke. Anonymous poster hash: 16eb0...e04 Er han ikke så smart selv HI? Og ser han på deg som smart og noenlunde observant? Vil tro det nettopp kan ha en helt naturlig forklaring som f.eks. runking og at han derfor ikke har tenkt noe over det da han tok noen av dem, og kjøpte nye av en annen type og la dem der. For alternativet er en mann som har noe å skjule og er såpass dum at han ikke ser forskjellen og dermed ikke evner å skjule sine spor godt, eller en mann som tar deg for å være en idiot som aldri hadde klart å oppdage noe uansett. Endret 20. desember 2013 av Ibsenfrue
Virginia. Skrevet 20. desember 2013 #21 Skrevet 20. desember 2013 Ring til Helle eller Eliza på eksperthjelp eller Elisabeth på eth.no, så får du svaret. De har hatt 100 % rett alle gangene jeg har spurt dem om noe. Må si jeg fikk en veldig dårlig magefølelse her....... dessverre Anonymous poster hash: 366cc...739 Hjelpes... Ikke oppfordre folk til å kaste bort penger på den måten ved å ringe spåtelefoner for å få vite om deres mann er utro! Det finnes da bedre og enklere måter å finne ut av det på.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #22 Skrevet 20. desember 2013 Virket veldig mistenkelig. Hadde reagert sterk hvis noe sånt skjedde her. Har han mulighet for å være utro? Guttekvelder på byen, jobbe sent, trene? Vet du at han er der han sier han skal være?Anonymous poster hash: 6aac1...8f5 TS her... Ja, han jobber mye sent og kommer ofte hjem når jeg sover. Tar ofte en øl med en kompis etter jobb også. Har nok av muligheter egentlig... Spådamer tror jeg jeg dropper... Jeg kommer til å ta det opp, men kanskje ikke før over jul, vet ikke. Anonymous poster hash: 16eb0...e04 Er han ikke så smart selv HI? Og ser han på deg som smart og noenlunde observant? Vil tro det nettopp kan ha en helt naturlig forklaring som f.eks. runking og at han derfor ikke har tenkt noe over det da han tok noen av dem, og kjøpte nye av en annen type og la dem der. For alternativet er en mann som har noe å skjule og er såpass dum at han ikke ser forskjellen og dermed ikke evner å skjule sine spor godt, eller en mann som tar deg for å være en idiot som aldri hadde klart å oppdage noe uansett. Jeg over som har vært med flere utro menn, du aner ikke hvor hjelpesløse og lite forsiktige disse forelskede mennene er. Ingen av de jeg har vært med klarte å skjule utroskapen godt nok, siden det ikke kostet meg så mye å finne ut av det. Den ene oppbevarte hele dokumentasjonen på utroskap på eposten sin (lagret alle kjærlighetsbrev de utvekslet) og hadde passordet sitt skrevet med store bokstaver på PC-bordet siden han brukte å glemme det så ofte. Vi hadde en datamaskin som vi brukte sammen, så en gangs forglemmelse der han ikke logget ut av e-posten var nok til at jeg oppdaget det hele. Den andre som var utro mot meg klinte offentlig med elskerinna på byen og ble med hjem til henne, selv om han så at flere av mine venninner var ute og kunne ringe meg sporenstreks og fortelle om det som var skjedd. Anonymous poster hash: bd958...e81
Mrs Smith Skrevet 20. desember 2013 #23 Skrevet 20. desember 2013 Hvis han ikke er helg korka så tar han ikke kondomer fra fellesskuffen for å være utro. Er han utro og har behov for kondomer så er han mest sannsynlig mer diskré og kjøper de ute..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #24 Skrevet 20. desember 2013 Virket veldig mistenkelig. Hadde reagert sterk hvis noe sånt skjedde her. Har han mulighet for å være utro? Guttekvelder på byen, jobbe sent, trene? Vet du at han er der han sier han skal være?Anonymous poster hash: 6aac1...8f5 TS her... Ja, han jobber mye sent og kommer ofte hjem når jeg sover. Tar ofte en øl med en kompis etter jobb også. Har nok av muligheter egentlig... Spådamer tror jeg jeg dropper... Jeg kommer til å ta det opp, men kanskje ikke før over jul, vet ikke.Anonymous poster hash: 16eb0...e04 Er han ikke så smart selv HI? Og ser han på deg som smart og noenlunde observant? Vil tro det nettopp kan ha en helt naturlig forklaring som f.eks. runking og at han derfor ikke har tenkt noe over det da han tok noen av dem, og kjøpte nye av en annen type og la dem der. For alternativet er en mann som har noe å skjule og er såpass dum at han ikke ser forskjellen og dermed ikke evner å skjule sine spor godt, eller en mann som tar deg for å være en idiot som aldri hadde klart å oppdage noe uansett. Joda, du har et poeng... Men det er ikke nye av en annen type, det er EN ny...det er det som er ekstra rart. Det ville i så fall være uforsiktig av ham, ja, men han tror kanskje ikke at jeg ser oppi den roteskuffen hans :-/ Men får sjekke ut runke- forklaringen da... Anonymous poster hash: 16eb0...e04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå