Gå til innhold

temp på 39, 1 nå... og det passer utrolig dårlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste dag på jobb i morgen før juleferie og har masse som MÅ ordnes på jobb. Har ingen å spørre om bsrnepass heller. Vet dere om det finnes noen profesjonell barnevakttjeneste i akershus som kan stille samme dag? Evt må jeg bare levere i bhg og håpe på det beste...

Anonymous poster hash: b12f2...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva prioriterer du? Jobb eller barn? Får heller jobbe en dag i romjula da...

Anonymous poster hash: 35437...350

Skrevet

Har du aldri opplevd at syke unger passer utrolig dårlig? hadde hun vært ordentlig dårlig ville jeg selvfølgelig prioritert henne men dette er jo bare smårusk... og jeg har deadline i morgen, så jobbing i romjulen hjelper ikke..

Anonymous poster hash: b12f2...135

Skrevet

Vet ikke om noen barnepassere, men du kan iallefall ikke levere syk unge i bhg i morgen. Det gjør man bare ikke, og spesielt nå rett før jul bør du skjønne at folk ikke vil at ungene skal bli syke.

Har du familie som kan stille?

Skrevet

gi stikkpille før du leverer i barnehagen så får du hvertfall jobbet noen timer før de ringer deg.

Måtte selv gjøre det for ikke så lenge siden.

Anonymous poster hash: b54d0...8ff
Skrevet

det passer aldri med sykdom.

Noen ganger er det kanskje mer utfordrene, men har du fått barn bør du prioritere de.

Anonymous poster hash: a31a8...113

Skrevet

gi stikkpille før du leverer i barnehagen så får du hvertfall jobbet noen timer før de ringer deg.

Fy søren!!

Anonymous poster hash: addaf...32d

Skrevet

Seriøst?!
Skrevet

Seriøst?!

Ja! Er jo ikke verre enn det.

Tar mange timer før virkningen går ut har jeg erfart.

Skrevet

Dette grenser til mishandling og tilhørende bekymringsmelding. Eller tuller du?!

Anonymous poster hash: 28ffa...398
Skrevet

Stikkpille "trikset" vet jeg at mange bruker. Er vel ikke så galt. Jeg gjør det jo med meg selv også om jeg ikke er helt i form. Tar paracet før jeg drar på jobb, så ser jeg ut over dagen om jeg klarer å være på jobb hele dagen.

Anonymous poster hash: 2ad3f...03c
Skrevet

Barn med 39,1 skal være hjemme. Evt får du ta med ungen på jobb. H*n skal ikke i barnehagen, verken med eller uten stikkpille. Barn blir syke på upassende tidspunkt, sånn er livet.

Skrevet

Ta ungen med på jobb.

Anonymous poster hash: 152fc...b84

Skrevet

Stikkpille "trikset" vet jeg at mange bruker. Er vel ikke så galt. Jeg gjør det jo med meg selv også om jeg ikke er helt i form. Tar paracet før jeg drar på jobb, så ser jeg ut over dagen om jeg klarer å være på jobb hele dagen. Anonymous poster hash: 2ad3f...03c

Fet er ikke mange som bruker slike triks. Det er noen få og det er ikke greit.

Anonymous poster hash: 773a2...f4d

Skrevet

Seriøst?!

Den går ut rundt kl.12.00 og vi i bhg forstår hva dere har gjort. Ungene snakker også.

Skjer det mer enn en gang er det grunn til bekymringsmelding.

Anonymous poster hash: e7330...4f3

Skrevet

Dette håper jeg faktisk ikke er sant.

Over 39 i feber er ikke 'smårusk' og noen ganger passer det rett og slett ikke å ha barn, men det er ikke noe man kan gjøre med det.

Man leverer IKKE syke barn i bhg! Både mtp barnet selv og andre som kan bli smittet.

Ingen er uunnverlig, og da får noen andre ta seg av deadlinen.

Skrevet

Seriøst?!

Den går ut rundt kl.12.00 og vi i bhg forstår hva dere har gjort. Ungene snakker også.

Så hvis dere har et barn som blir dårlig to ganger kl. 12.00, så synes dere det er grunn til bekymringsmelding? Godt jeg ikke har barna mine hos dere.. Klart dere kan ha mistanke, men det er jo umulig å bevise. Tror ingen foreldre sender barna i barnehagen med stikkpille uten de er skikkelig klemt opp i hjørne.

Skrevet

Vår ellers fantastiske barnehage oppdaget ikke alvorlig sykdom på vår jente på halvannet. Mastoiditt, en farlig komplikasjon ved ørebetennelse. Hun hadde ikke feber før etter vi var på sykehuset, men ene øret hennes var rødt og sto ut. Syke barn skal være hjemme, helst hos sine foreldre. Jeg vet altfor godt at syke barn sjelden passer, men det er bare å akseptere at barnet teller mest uansett.

Anonymous poster hash: d5eeb...4ce

Skrevet

Seriøst?!

Så hvis dere har et barn som blir dårlig to ganger kl. 12.00, så synes dere det er grunn til bekymringsmelding? Godt jeg ikke har barna mine hos dere.. Klart dere kan ha mistanke, men det er jo umulig å bevise. Tror ingen foreldre sender barna i barnehagen med stikkpille uten de er skikkelig klemt opp i hjørne.

Barn snakker, vet du.

Skrevet

Har vært borti at barn forteller både at de har fått stikkpiller og hatt oppkast på natta og likevel bli levert i bhg......

Anonymous poster hash: 8f0e6...0e2

Skrevet

Det går også an å se stikkpillerester i bleia! Vi er ikke dumme vi som jobber i bhg! Hold barnet ditt hjemme! Tenk på alle som da kan bli syke til jul pga deg, og barnet ditt som ikke er i form må forholde seg til den travle og bråkete barnehagehverdagen! Ikke kjekt å gå på tur med feber for eksempel!!! Egoistiske mennesker......

Anonymous poster hash: d11ed...84c

Skrevet

Høyt aktivitetsnivå ved feber kan gi hjerneskade.

Anonymous poster hash: 17640...f84

Skrevet

Vår ellers fantastiske barnehage oppdaget ikke alvorlig sykdom på vår jente på halvannet. Mastoiditt, en farlig komplikasjon ved ørebetennelse. Hun hadde ikke feber før etter vi var på sykehuset, men ene øret hennes var rødt og sto ut. Syke barn skal være hjemme, helst hos sine foreldre. Jeg vet altfor godt at syke barn sjelden passer, men det er bare å akseptere at barnet teller mest uansett.

Anonymous poster hash: d5eeb...4ce

Det er da ikke bhg sitt ansvar å oppdage skjeldne sykdommer hos barna ?Et rødt øre vil de fleste tolke som at barnet har slått seg under lek.

At de burde ringt om de oppdaget det er en annen sak, vi ringer foreldre om barn slår seg kraftig/ får donaldkuler etc. Så er det opptil foreldre om de vil ta barnet til legen eller se det an. Evt ta det senere, vi følger da litt ekstra med.

Anonymous poster hash: 42d92...7b8

Skrevet

Hei.

Hvordan ble det i dag? Var barne blitt bedre. ?? :)

Skrevet

Haha, passer aldri med syke barn... Nettopp hentet minsten selv. Jepp, masse sykt viktig arbeid, og tidsfrister som faktisk bare må vente.... Så vi trøster oss her med barne-tv og sjakkruter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...