Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Prøvde du sex som igangsettende? - Jeg venter min nr 3 nå, og tar d vel egentlig for god fisk at jeg får sånn omtrent en uke før termin denne gangen også, slik som de forrige. Begge gangene hadde vi sex, samme dag gikk slimproppen og dagen etterpå fødte jeg. Har virkelig tro på at sex og masse sæd gjør susen jeg altså Derfor lurer jeg bare på hvordan d er med dere som har gått over tiden? Anonymous poster hash: 7ca13...c7a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Hadde sex hver dag fra termindatoen.. fødte ti dager etter... funker ikke på meg. BADET bokstavelig talt i sæd.. hehe Anonymous poster hash: 5c5a2...398
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Hahaha.. uff så kjipt! Hadde du født fra før? Anonymous poster hash: 7ca13...c7a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 fikk før alle tre gangene,og var ikke borti mannen på en lang stund før fødslene...så ingen sæd hjalp her iallefall! Anonymous poster hash: 0e255...a3b
DramaMama Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Jepp. Gikk en uke over, hadde masse sex fra uke 38, lå med beina oppover veggen, prøvde ulike stillinger. Funket ikke i det hele tatt. Måtte settes i gang til slutt.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Prøvde som en gal med nr 1 og nr 2. Funket aldri... Anonymous poster hash: a1764...652
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Fikk to uker før med første, og en uke over med andre. Hadde ikke sex med første, og startet med sex rundt termin den andre gangen. Hadde altså ingenting å si her. Det som satte det hele igang var en god runde med omgangssyken. Anonymous poster hash: 35ea5...9af
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Hadde sex hver dag fra termindatoen.. fødte ti dager etter... funker ikke på meg. BADET bokstavelig talt i sæd.. hehe Anonymous poster hash: 5c5a2...398 Dette er vel det eneste kjerringrådet som er nyttig selv om det ikke funker på å fremskynde fødsel. Har man ingen effekt av metoden så vil man i hvert fall ha masse moro rett før man må ta opphold på noen uker på grunn av renselse, sting osv
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Prøvde alle kjerringråd som ikke var helsefarlige med førstemann, inkludert sex. Hun kom 16 dager på overtid og måtte ha hjelp til igangsetting :-)
spiresnart Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Funket aldri hos meg, ble satt igang 11 dager over som er max på sykehuset jeg fødte
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Vi hadde ikke sex hver dag når det nærmet seg nei. Dagen før igangsetting sa jeg til mannen at hvis han ville ha noe før det ble flere uker uten burde han benytte muligheten nå. Få timer senere startet riene. Tok 1 døgn før han kom 13 dager over termin.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Hadde sex annenhver dag fra uken før termin, fra termin og til babyen kom ble jeg strippet 3 ganger men fikk bare litt murringer, 5 dager over termin fikk jeg modningsakupunktur. Siden de to første kom før termin regnet jeg med at tredje også kom før. Noen dager før termin ble jeg undersøkt og hadde 3 cm åpning og kort/myk livmorhals. Babyen kom 9 dager over! Anonymous poster hash: 2f207...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå