Gå til innhold

Har du venninner som er uføre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei men nå er jeg kun 28 så de fleste er fortsatt unge og friske. Men ikkr usannsynlig at noen blir det etterhvert. Kan jo skje hvem som helst. Kan skje meg også.

Anonymous poster hash: d0b87...1b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

En fikk ME midt i hovedfaget, men hun har heldigvis blitt bedre og er i jobb nå etter mange år uten krefter til å klare det.

Hadde aldri avvist en venninne som ble syk.

Gjest thricane
Skrevet (endret)

Dette er et perfekt eksempel på at ting tolkes i verste mening. Det klikker for enkelte når de leser innlegget og svarer: ville du ikke hatt medfølelse? Kan ikke se et sted det står noe om det her? Hun er glad venninnene ikke er uføre, om jeg har forstått uføre folk riktig så sier de selv de ikke de ønsker sin verste fiende å ha det slik, hvilket for meg betyr at man skal være glad på venninnens vegne at de ikke er det. Jeg har ei i vennekretsen som sitter med fibromyalgi, ellers er de fleste friske og raske. Heldigvis!

Endret av thricane
Skrevet

Jeg er også glad for at ingen av mine venner er uføre. Vi er unge og jeg unner hvirkelig ingen av dem en sykdom som etterlater dem arbeidsufør.

At folk alltid må tolke alt så negativt? Det blir JEG kvalm av.

Skrevet

Nei, jeg kjenner faktisk ingen som er uføre. Tror dette går igjen i litt andre kretser enn jeg henger i.

Anonymous poster hash: 10a65...469

Alle kan bli syke uansett hvilken krets de henger i.

Skrevet

Ingen venniner, med min mor er. Ble ufør etter en ryggoperasjon. 

Anonymous poster hash: 41327...a28
Skrevet

Jeg har en venninne som var så uheldig å få svulster i hjernen. Hun burde kanskje ha forutsett det siden hun ikke hadde mer enn mastergrad? Jeg visste ikke at de finere kretser slapp dette.

Anonymous poster hash: 7166b...4b9

Skrevet

Dere klarer jo å vri og vende på alt som blir sagt her inne. Hvorfor er det slemt å ønske at vennene er friske og kan jobbe? Hun sier ikke at hun ikke vil være vennen deres om de blir syke. Herregud for en gjeng med dramaqueens.

Anonymous poster hash: b163d...43e

Skrevet

Nei, jeg kjenner faktisk ingen som er uføre. Tror dette går igjen i litt andre kretser enn jeg henger i.

Joda, men det finnes de kretser hvor de heller vil henge på senteret eller i sofaen hjemme, enn å jobbe. Tviler ikke på at de klarer å finne en sykdom

Skrevet

Guri malla, for en gjeng med kverulanter som er her inne.

Skrevet

Joda, men det finnes de kretser hvor de heller vil henge på senteret eller i sofaen hjemme, enn å jobbe. Tviler ikke på at de klarer å finne en sykdom

Hehe... Nå bare beviser du at du ikke vet så mye.

Tar flere år å bli ufør, med mange forskjellige leger og spesialister.

Anonymous poster hash: 07368...797

Skrevet

Helt utrolig holdning til et par her. De har antagelig knapt hatt en flis i fingeren. Jeg har ingen venninner som er ufør, men jeg er delvis ufør selv. Heldigvis har ingen av mine venninner den samme holdningen som et par av dere i denne tråden her har.

Jeg har nå en "vanlig" årslønn hovedsakelig bestående av trygd. Det har jeg fordi jeg før har vært svært "turbo" i yrkeslivet. Ett sekund er nok til at dere kan havne i samme situasjon. Det er bare en liten bilulykke, eller sykdom (kreft, hjerneslag eller annet) som skal til.

Jeg fikk en "stor" erstatning etter min ulykke også. Økonomisk sett har jeg det derfor ikke så ille. MEN vet du hva? Jeg ville gitt bort alle de materielle verdiene mine mot å få igjen helsa mi! Bare tenk å få oppleve å være smertefri, kvalmefri og ha fri bevegelse i kroppen og kunne gjøre akkurat hva jeg ville! Da er det jo ingen sak å jobbe seg opp igjen!

Anonymous poster hash: eb32b...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...