Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hvor stor tror dere frykten for å bli enslig er blant "folk flest"? Blant mennesker som lever i forhold med barn, som har vært i forhold lenge - tror dere frykten for singellivet gjør at mange blir i forholdene? Noen som har gått fra gift/ samboer med barn til å bli singel med barn, og opplevd dette som en stor nedtur? Eller som ble positivt overrasket? Anonymous poster hash: 4db94...bb8
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg valgte å gå fra samboeren min for 2 år siden. Vi hr 3 barn sammen. Jeg var livredd for å bli alene...det var en veldig skremmende tanke. Men jeg kunne ikkje bli i forholdet pga at jeg var redd for å bli alene...det hadde ikkje funket. Nå har jeg vært singel i 2 år, og det har gått veldig bra! I begynnelsen var jeg ganske ensom til tider, lurte fælt på om jeg hadde gjort det riktige...tenkte mye på å bli sammen igjen med x'en, men kom frem til at det var kun fordi jeg ikke ville være alene...og det er ikke godt nok grunnlag. Klart jeg savner en kjæreste, men jeg og x'en har et kjempegodt forhold og finner på mye med barna sammen. Dette gjør jo at jeg har fått en veldig grei og "enkel" overgang til det å være alene... Jeg trivest alene, og har ingen hast med å finne meg en ny Det som skjer det skjer Anonymous poster hash: b4660...d53
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er i et forhold, vi har to barn. Jeg blir ikke skremt av tanken på å være alene. Men det er ikke sikkert at det er slik jeg ser det for meg. Om jeg hadde blitt singel så kan det hende at jeg hadde følt meg ensom på kveldene når barna var lagt. Det kan jeg jo nesten ikke vite noe om nå. Jeg har til nå løst de problemene jeg har støtt på i livet til mitt beste og håper at jeg greier det dersom jeg en dag skulle bli singel. Anonymous poster hash: 07608...71b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er singel. ELSKER det!! Men opplever også svært ofte at folk ser på meg med et medfølende, trøstende blikk og gir uttrykk for at de synes synd på meg fordi at jeg ikke har kjæreste. Å være singel betyr ikke automatisk at man er ensom! Ensom kan alle være.. Du kan ha mann og barn, venner, stor familie og det hele, og føle deg ensom. Alt har med tankene dine å gjøre. Å være singel betyr heller ikke at man er alene. For min egen del har jeg stor familie, gode venner, har en hobby jeg driver med, trener og har jobb. Jeg er sosial når jeg kan og vil. Hvis ikke klarer jeg utmerket godt å slappe godt av på sofaen i fred og ro, og se på akkurat det jeg vil se på på tv, uten at en mann bytter kanal eller klager over det jeg ser på;-) Anonymous poster hash: a4228...4fe
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Det og være singel betyr ikke å være ensom. Jeg levde med en mann i 8 år jeg og var ENSOM. Ensomhet handler ikke om det og være alene, men en følelse man har. En person kan ha både kjæreste, masse venner og barn og fremdeles føle seg veldig ensom. Jeg vil heller leve alene enn i et ulykkelig forhold. Takk og lov! VI lever bare en gang. Har truffet en fantastisk fyr da, så vi får se...men er singel helt til jeg føler jeg er KLAR for det:))) Anonymous poster hash: bcd02...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå