Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Forholdet har funket dårlig etter at vi fikk barn for et år siden. Vi har småkranglet mye, vært trøtte, nesten ikke hatt barnevakt, bor veldig trangt, NULL alenetid osv osv. Samboeren har vært mye på byen i helgene i månedene før jul. Han har sovet halve dagen etterpå. Dette provoserer meg enormt. Mye alkohol og lite bevegelse har gitt ham en ølmage. Vi har ikke har sex på flere måneder. Jeg har ikke lyst, og er for trøtt. Har alltid vært glad i mannen min, men nå føler jeg at forholdet har dødd helt ut. Lurer på om det kan bli bedre.. I så fall hvordan vi skal løse dette? Anonymous poster hash: 10995...60c
det er berre mordi Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Du klarar ikkje å redde eitt daudt forhold, like lite som du klarar å redde ein daud person. Av den enkle (og litt banale grunnen); Fordi det er daudt. Du kan klare å redde eit nesten daudt forhold, men eg kan ikkje hjelpe deg med det, for eg er stort sett alltid singel.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Ta kontakt med familievernkontoret, de kan hjelpe til med samtaler, familieterapaut. Anonymous poster hash: 3ac27...b10
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Høres ikke helt dødt ut da du ER glad i han. De fleste går gjennom slike tøffe perioder. Særlig med små barn. Jeg har akseptert at det er slik samme har mannen min. Vi krangler ikke og prøver å kommunisere selv om vi er oppgitt. Jeg synes mannen burde spare energi til familien og ikke gå på byen. Vil han at forholdet skal vare? Jeg vil anbefale par terapi og prøv å få barnevakt innimellom slik at dere kan være litt kjærester. Anonymous poster hash: 36e3e...ae3
Kaima Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Du klarar ikkje å redde eitt daudt forhold, like lite som du klarar å redde ein daud person. Av den enkle (og litt banale grunnen); Fordi det er daudt. Du kan klare å redde eit nesten daudt forhold, men eg kan ikkje hjelpe deg med det, for eg er stort sett alltid singel. Litt mer positiv her kanskje, Fordi det er det rette å gjøre må du prøve. Alene kvelder, en kjapp en, kankje på ny steder, finn på noe sammen, noe nytt, utfordre hverandre:)
baremeg.. Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tenker at hvis dere skal klare å redde forholdet så må mannen også være engasjert i det. Hvis han fortsetter med den livsstilen han har nå og ikke Gjør en innsats kan du jo ikke klare å redde det alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå