Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Fant ingen passende overskift for dette Ei venninne av meg driver og selger noe oljer og lignende. Det hun selger får hun prosenter av. Nå vil hun få meg til og bli medlem slik at jeg også kan selge ting hvis jeg kjøper en startpakke.. Dårlig forklart men jeg kan ingenting om dette her, men dere skjønner sikkert hva jeg mener om dere har vært borti det samme håper jeg Sååå. Har dere vært borti noe lignende? Har dere tjent noe på det isåfall? Anonymous poster hash: b6f66...41b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Høres ut som sånn amway-system. Pyramidesalg. Sjansen for å bli den som taper er stor, og i tillegg hater jeg å drive med sånt, så jeg hadde skygger banen. Anonymous poster hash: 87886...9bf
spiresnart Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Hu venninna mi som driver med dette har vært på konferanser i forbinnelse med salegt også, så høre jo litt seriøst ut, men hva vet jeg..Hun sa det ikke var pyramidesalg, og jeg vet hun ikke prøve og lure meg for vi er veldig nære.. Med mindre hun har blitt lurt selv? Høre så fristende ut og kaaanskje kunne tjene penger. Passer meg ypperlig med en liten nyfødt i hus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå