Gå til innhold

Noen som har erfaring med BOTOX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok botox for 2 dager siden, og merker lite enda, kun "stivhet" der jeg tok botox.. Det var første gang for meg, og jeg lurer på dere som har tatt botox før - Hvor lang tid gikk det før dere merket noe? Synes bare huden min ser finere ut enn før:) 

Anonymous poster hash: 5d891...108
Skrevet

Er det ikke mellom en og to uker det skal ta før man får max effekt?

Anonymous poster hash: b6662...fc4
Skrevet

Jo, fikk beskjed om alt fra 2-7 dager. Men hadde forventet at jeg merket litt mer enn det jeg gjør nå:) Kanskje jeg er bare litt for utålmodig!

Skrevet

Jeg har prøvd 1 gang for et år siden. Det tar ca. 8 - 12 dager før full effekt. Jeg tok i sinnarynke og over brynene for å heve de. Synes det gav effekt, men ikke nok til at jeg gidder å bruke såpass mye penger i året på det. Betalte 3000,- på Colosseumklinikken på Majorstua. Hvor var du og hva betalte du?

Anonymous poster hash: a773d...c51

Skrevet

Jeg tok det i London, for ca 2000kr da fikk jeg tatt det over pannen, Har dype rynker der. Får gjort det billigere neste gang, Fikk tilbud om å komme tilbake om 3 uker om jeg ikke merker noe enda, og da tar de gjerne litt "påfyll".. Virker veldig dyktig hun som gjorde det på meg, Har vurdert dette i 3 år, og etter å brukt flere tusen kroner på behandlinger, produkter så nå er jeg spent på om dette virker.

20.48 - Hvorfor var du ikke fornøyd? varte det ikke effekten lenge nok?

Skrevet

Jeg funderer på å ta botox i pannen. Blir man helt glatt? Rynkene mine er ikke så dype, men nok til at de irriterer meg. Er 35 år.

Anonymous poster hash: ec3de...7b9

Skrevet

Jeg tok det i London, for ca 2000kr da fikk jeg tatt det over pannen, Har dype rynker der. Får gjort det billigere neste gang, Fikk tilbud om å komme tilbake om 3 uker om jeg ikke merker noe enda, og da tar de gjerne litt "påfyll".. Virker veldig dyktig hun som gjorde det på meg, Har vurdert dette i 3 år, og etter å brukt flere tusen kroner på behandlinger, produkter så nå er jeg spent på om dette virker.

20.48 - Hvorfor var du ikke fornøyd? varte det ikke effekten lenge nok?

Hvor i London gjorde du dette, hva het klinikken?

Anonymous poster hash: 0e7e5...c5e

Skrevet

Jeg tok det i London, for ca 2000kr da fikk jeg tatt det over pannen, Har dype rynker der. Får gjort det billigere neste gang, Fikk tilbud om å komme tilbake om 3 uker om jeg ikke merker noe enda, og da tar de gjerne litt "påfyll".. Virker veldig dyktig hun som gjorde det på meg, Har vurdert dette i 3 år, og etter å brukt flere tusen kroner på behandlinger, produkter så nå er jeg spent på om dette virker. 20.48 - Hvorfor var du ikke fornøyd? varte det ikke effekten lenge nok? Anonymous poster hash: 5d891...108

Effekten gikk relativt raskt ut. I tillegg likte jeg ikke effekten så godt. Kort tid etter at botoxen var gått ut fikk jeg nye rynker som jeg er ganske sikker på skyldes at musklene i huden som ikke var lammet ble aktive. Dermed fikk jeg tversgående rynker i sinnarynken. I tillegg ble jeg litt skremt av dama som gjorde det på meg. Hun var veldig dyktig, har gode skussmål/vunnet priser, men jeg ble så opptatt av at jeg aldri ville bli som henne uten mimikk i ansiktet. :o

Anonymous poster hash: a773d...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...