3 i april Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Har alltid kjøpt disse tablettene fra sun, men tenkte at jeg bare skulle teste ut frist price sitt vaske pulver å jeg ble positivt overrasket oppvasken ble like ren som den blir med de dyre maskin tablettene. Frist price sitt koster bare 29 kr for 2,2 kg maskinoppvask pulver . Testet også ut seigemennene til fp å de er faktisk bedre enn de originale Flere tips der ute til å få spare noen kr nå i jula ???
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Idag kostet sun sine tabletter 19kr på coop mega, kalendertilbud Så er mange kalendertilbud i de ulike butikkene man bør sjekke Anonymous poster hash: 47024...8d7
★julestjerne★ Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Brukar konsekvent pulver og glansemiddel, men har holdt meg til sun og finish. Kanskje på tide å prøve noko nytt..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Bare vær klar over en ting: Oppvaskemaskinen der jeg jobbet under studiene ble ødelagt pga first price pulveret. Ironisk nok var dette en Kiwi butikk, som altså brukte eget billigprodukt. Det gikk bra lenge, før det viste seg å ikke gå bra lenger. Jeg er forøvrig ingen motstander av first price, og bruker flere av produktene selv :-) Anonymous poster hash: acd8f...9f1
smurfis Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Bare vær klar over en ting: Oppvaskemaskinen der jeg jobbet under studiene ble ødelagt pga first price pulveret. Ironisk nok var dette en Kiwi butikk, som altså brukte eget billigprodukt. Det gikk bra lenge, før det viste seg å ikke gå bra lenger. Jeg er forøvrig ingen motstander av first price, og bruker flere av produktene selv :-) Anonymous poster hash: acd8f...9f1 Bare sånn fordi jeg lurer....Hvordan vet dere at det var vaskepulveret som ødela maskinen liksom?
Følelsesvims Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Beste tipset mitt er å se på kilopris, og ikke pakkepris Sparer fort mye penger på kjøtt og grønnsaker på den måten!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Bare vær klar over en ting: Oppvaskemaskinen der jeg jobbet under studiene ble ødelagt pga first price pulveret. Ironisk nok var dette en Kiwi butikk, som altså brukte eget billigprodukt. Det gikk bra lenge, før det viste seg å ikke gå bra lenger. Jeg er forøvrig ingen motstander av first price, og bruker flere av produktene selv :-) Anonymous poster hash: acd8f...9f1 Bare sånn fordi jeg lurer....Hvordan vet dere at det var vaskepulveret som ødela maskinen liksom? Uten at jeg har inngående kjenneskap til hvordan diagnosen ble stilt: Fordi det klumpet seg veldig og tettet maksinen. Om den så gikk varm eller hva som skjedde for at den ble helt ødelagt vet jeg ikke helt sikkert, men ødelagt ble den. Og opp kom følgende lapp over den nye maskinen: IKKE bruk first price pulver, maskinen blir ødelagt! Det var bare ment som en advarsel om noe jeg visste at hadde skjedd. Folk står fritt til å gjøre akkurat som de vil :-) Anonymous poster hash: acd8f...9f1
Siljeteo Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 På kiwi koster de originale seigmenne like mye som fp
Ladybird2014 Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 First price kyllingfilet er super! Vi fyller fryseren, og har lenge. Kjøp store kvanta på tilbud. Coop obs hadde for litt siden tilbud på flytende vaskemiddel til klær. Tre for 100. Vi kjøpte seks, og har nå i lange tider. Spar har tilbud på all brus nå, 7 for 79 (+pant, men den får du igjen). Lag tomatsaus til pizza/spaghetti selv av hermetisk tomat, raspet gulrot og krydder. La koke lenge, så blif smaken nydelig. Kjøp store guloster, del i to og frys ene delen. Rema har 2 for 30 på alle Freia sjokoladeplater. Bak en kake eller kjeks til helgen, det er billigere enn å kjøpe diverse poser med snop og snacks...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Akkurat kjøtt og vaskemidler sparer jeg ikke på. Kjøtt pga hvordan dyrene har det og vaskemidler fordi ingen anbefaler det Sparer derimot myyyye på å bruke eddik til vask av gulv og overflater, og ikke dyre såper som uansett ikke vasker så rent som eddik gjør. (For ikke å snakke om såperester som kan være skadelig for mennesker og dyr) Kjøper også ofte ting i "bulk", de har spesielt mange gode tilbud på ris, bønner og grønnsaker på innvandrerbutikker. Anonymous poster hash: 1a135...a10
Jippipippi Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har brukt oppvaskpulveret fra First Price og fra Rema i mange år. Oppvaskmaskinen er like hel Jeg bruker og billig vaskepulver, rema sitt. Jeg merker ingen forskjell!
Fruen i huset Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har prøvd oppvaskmaskinpulveret til FP, men synes det er grusomt. Det klumper seg i maskinen (løser seg ikke ordentlig opp) og vaska blir ikke ren...
MissMagica Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Rema 1000 sitt alternativ til OMO Color fungerer utmerket og koster 20 kr boksen. Kjøper kun dette vaskepulveret.
skjotta Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 På denne tiden av året er lapskaus billig å lage. Skinkestek til 45 kr kiloen. Lager opp og fryser.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 På denne tiden av året er lapskaus billig å lage. Skinkestek til 45 kr kiloen. Lager opp og fryser. Høres godt ut! Kan du dele oppskrift? Anonymous poster hash: 5435f...c7e
Siamese Hellhound Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Jeg prøvde oppvaskpulvertabletter fra Rema, men de farger all plasten inni maskinen blå! Så det blir nok dyrere merke neste gang. Kjedelige ting å bruke penger på...
Camillok Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 First price kjøtt er ofte veldig bra, spesielt de store stykkene med entrecote og ytrefilet av okse osten er det best å styre unna forresten!
★julestjerne★ Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 First price kjøtt er ofte veldig bra, spesielt de store stykkene med entrecote og ytrefilet av okse osten er det best å styre unna forresten!Coop x-tra også. Det er oftast importkjøt, og dyr som går ute og beitar heile året i namibia eller botswana er ofte vel så godt som ei melkeku på bås 10 mnd i året
skjotta Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 På denne tiden av året er lapskaus billig å lage. Skinkestek til 45 kr kiloen. Lager opp og fryser. Høres godt ut! Kan du dele oppskrift? Anonymous poster hash: 5435f...c7e Bare poteter, gulrøtter, kålrabi, kål, purre og sellerirot kuttet i terninger i ei gryte sammen med buljong, krydder (salt og pepper) og kjøtt i terninger tilsettes når det koker godt. Kokes til mørt og potetene begynner å mele seg.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 På denne tiden av året er lapskaus billig å lage. Skinkestek til 45 kr kiloen. Lager opp og fryser.Høres godt ut! Kan du dele oppskrift? Anonymous poster hash: 5435f...c7e Bare poteter, gulrøtter, kålrabi, kål, purre og sellerirot kuttet i terninger i ei gryte sammen med buljong, krydder (salt og pepper) og kjøtt i terninger tilsettes når det koker godt. Kokes til mørt og potetene begynner å mele seg. Takk Anonymous poster hash: 5435f...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå