phlegma Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hei. I to måneder har jeg hatt en pappablogg. Noen var snill nok til å nevne den her inne - og dere var veldig elskverdige med tilbakemeldingene på starten. Nå har jeg holdt på siden oktober - og kunne trenge litt mer feedback. Så hvis noen har lyst til å se på siden og si hva dere synes, hadde jeg blitt veldig glad. mvh Kristian http://www.trecornerstraffe.com/
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg synes du skriver bra, men de tre innleggene jeg leste synes jeg ikke ga meg det helt store. Det ga meg ikke lyst til å lese mer. Vet ikke om det er vinklingen eller poenget som blir borte, men nei det ble dessverre litt kjedelig for min del. Håper du finner løsning på det du tenker på, lykke til! Anonymous poster hash: 0154d...da7
phlegma Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2013 Vet ikke om det er vinklingen eller poenget som blir borte, men nei det ble dessverre litt kjedelig for min del. Anonymous poster hash: 0154d...da7 Takk for tilbakemeldingen. Får prøve å jobbe litt med både vinklinger, poenger og spenning. Ha en strålende dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå