Gå til innhold

Dere som har fått babyen bra igjen fra kolikk, hva hjalp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på dere som prøvde litt forskjellige ting mot kolikk.

Anonymous poster hash: 41112...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var liten så hjalp kiropraktor.

Når min lille hadde kolikk så sa både manuelterapaut og kiropraktor at de ikke kunne hjelpe barnet,etter å ha undersøkt han.

Han skreik i 3 mnder før det endelig gikk over av seg selv.

Anonymous poster hash: 16110...69b
Skrevet

tiden aller mest, gikk gradvis over når han nærmet seg 6 måneder. ellers funket kanksje alt bittelitt, som manualterapeut, at jeg kuttet ut melk, grønnsaker, sukker osv. mye bæring hjalp også, men det var jo bare da. 

Anonymous poster hash: c3e4b...114
Skrevet

Kiropraktor:) 2 beh og d var slutt på timesvis m gråting. Prøvde alt ift mat og drikke før den tid. Trilling utendørs fungerte husker jeg!

Anonymous poster hash: b0e21...62d

Skrevet

Jeg har idag hatt 2. behandling hos kiropraktor og hun er verre enn noen gang. Kan det være en reaksjon og at hun blir bedre imorgen?

Hi

Anonymous poster hash: 41112...9ca

Skrevet (endret)

Kiropraktoren advarte oss mot han gjerne ble verre første kvelden før det ble bedre.

Endret av me_87
Skrevet

Våres ble verre av kiropraktor, var ikke noe som hjalp :(

Anonymous poster hash: 6acb1...540

Skrevet

Tiden tiden og atter tiden..kirpraktor har mange fått god hjelp av men det er ingen garanti og det funker gjerne når det nærmer seg 3 mnd.Derfor er ekspertene uenige i om det var hjelpen de fikk hos kirpraktor eller at de var så gamle at kolikken ga seg av seg selv.Mange har nytte av kirpraktor og det er kjempebra at dere forsøker det.Men det er ingen garanti dessverre for st barnet blir bra.Så hvis det bare blir verre hadde jeg revurdert behandlingen.

Skrevet

Osteopat. Sov hele natta etter første behandling, så kom det tilbake etter 4-5 dager. Fikk ny behandling og da ble det bra igjen. Vi lærte også noen enkle øvelser vi skulle gjøre hver kveld og det fungerte :)

Skrevet

Vi bar henne rundt hele tiden.og brukte dr brown flasker og brukte nam fra apotek.Det ga seg da hun var rundt 9 uker.kirpraktor hjalp ikke og hun var ikke noe stiv noe sted.

Skrevet

Osteopat. Sov hele natta etter første behandling, så kom det tilbake etter 4-5 dager. Fikk ny behandling og da ble det bra igjen. Vi lærte også noen enkle øvelser vi skulle gjøre hver kveld og det fungerte :)

Heldig dere da :) funka ikke hos oss

Anonymous poster hash: 6acb1...540

Skrevet

hvis de blir helt bra av kiropraktor så er det vel ikke kolikk? da har vel baby låsning eller smerter som må løses opp, og gråten kommer av det

Anonymous poster hash: c3e4b...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...