Gå til innhold

Dere som jobber i NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang utdannelse har dere? Og hvilken? Har så lyst til å jobbe der, men er usikker på hvilken utdannelse jeg bør ta osv:-)

Anonymous poster hash: 3f841...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosionom er jeg...nen er mange ulike utdannelser blant de sin jobber hos iss..krav om 3-årig høyskole. Fortrinnnsvus innen hekse/sosialfag

Skrevet

Hehe..autocorrect er bra.. helsefag. .ikke ikke heksefag

Skrevet

Jeg møtte på en skikkelig heks der i høst, så det tror jeg på! Heldigvis fikk jeg en hyggelig og seriøs saksbehandler etter jeg klagde på heksa :)

Anonymous poster hash: 3cba1...b94

Skrevet

Mange sosionomer og folk med bachelor eller master innenfor samfunnsfag hos oss.

Anonymous poster hash: 678f2...324
Skrevet

Mange sosionomer og folk med bachelor eller master innenfor samfunnsfag hos oss.

Anonymous poster hash: 678f2...324
Skrevet

Kravet er vel 3 årig høyskole som minimum, helst innen helse og sosialfag. Jeg jobber på kontaktsenteret (telefontjenesten til nav) og der jobber det både lærere, sosionomer, vernepleiere og sykepleiere (som jeg selv er).. Men det er også en del med utdanning/bakgrunn innen økonomi/administrasjon og pr/kommunikasjon.. 

Anonymous poster hash: 142d8...ef1
Skrevet

Nå er NAV en ganske stor organisasjon, så det kommer an på hvor du vil jobbe. Er jurist selv og jobber i forvaltningen. Her jeg jobber er det en del jurister, statsvitere og noen som har gått økonomi og administrasjon. 

Anonymous poster hash: ef46c...cad
Skrevet

3 år sosionom på høgskole, 2 år med med master på universitet

Anonymous poster hash: da011...ddd
Skrevet

Hvorfor ønske å jobbe med å tråkke på mennesker? Jeg tror man må være ganske psykopat for å jobbe i NAV. Jeg tror faktisk det er et krav for å få jobb der.

Anonymous poster hash: e9d27...6d0
Skrevet

Stakkars deg over som er så enkel at du kan koma med slike uttalelser/ evt. har det så vanskeleg at du kan sei noko slikt.Ein får seg jobb i nav dersom ein ønsker å bruka livet sitt på å hjelpa mennesker i vanskelige livssituasjoner. Det er ein sårbar setting, og mange ulike mennesker som møtes. Derfor blir ikkje alle møter like vellukka, eller det kan evt. ta litt tid å finna ut av kjemi. Det skjer utruleg mykje godt, varmt og fint og positivt i NAV kvar einaste dag.

Dei fleste som jobbar i nav må også forholda seg til å bli snakka til på ein respektlaus måte, ta imot ein del vonde kommentarer og det som verre er, slik at det er ein viss belastning med jobben,. men folk står på, med tanken om at det er ok å vera ein slik som dei som treng det kan koma med det vonde til innimellom, og med tanken på at det er noko godt i alle.

Anonymous poster hash: f567f...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...