Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hva kan jeg gi til min datter på julaften, hun er så liten og skjønner ingenting, men synes det er koselig med en liten pakke med til og fra lapp til baby fra mor og far. Hun trenger ingenting så lurer egentlig på om det finnes noen jeg kan gi som kan brukes senere, som kanskje ikke er nødvendig men litt morsomt? Skal selvfølgelig ikke koste skjorta er mer fordu det er kos:) ikke klær det har vi nok av:) Anonymous poster hash: 06951...283
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Har du barn med Kronprins Haakon? Siden du har ei prinsesse? Anonymous poster hash: efb5c...dbd
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 sophie la giraffe! koster 189,- Anonymous poster hash: 4e83f...32f
Modesty Blaise. Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Det er jo opplagt, har hun fått en tiara ennå? Alle prinsesser bør vel ha det?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg hadde kjøpt en babyleke
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Nei har ikke barn med kronprins Håkon, har barn med prinsen av Narnia:) og hun ble selvfølgelig født med tiara som en ekte prinsesse, hun kan heller ikke sove med erter under madrassen for da får hun vondt i ryggen og gråter hele natten! Til dere med seriøse forslag, tusen takk:)) HI Anonymous poster hash: 06951...283
DramaMama Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Min prinsesse på 7 mnd får en søt liten sekk med matboks og drikkeflaske. Altfor tidlig selvfølgelig, men kom over denne sekken for et par mnd siden, og syntes den var så søt. Tenker det passer til høsten, hun skal jo begynne i bhg i august. Til en baby på 2 uker ville jeg kjøpt noe lite og symbolsk - et fint smykke, en slik koseklut med dyrehode, en bamse, et babyteppe... Eller noe hun trenger i fremtiden, babygym, leker, babyens første spisesett e.l. Vi kjøper jo ting til vår hele tiden, men synes liksom ikke klær eller tripptrappstol er så greit å legge under treet, derfor ble det sekk hos oss. Lykke til med julegaveshopping, og nyt julen med prinsessa di
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 sophie la giraffe! koster 189,- Anonymous poster hash: 4e83f...32f JA! Utrolig søt babyleke Anonymous poster hash: 52124...3ed
soleia Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Første jula fekk min på 2 mnd ein Lamaze leikefigur med ring på, ein slik ein kan feste i vogna slik at den ikkje dett på golvet/gata. Babygym kan jo og vere ein grei ting, som snart kjem i bruk. Kosekluten han fekk av nokon andre er framleis dagleg i bruk, 3 år etter!
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Babygym Tummy garden, tror jeg den heter. Babyen ligger på magen på et brett som kan snurre rundt og så kan den se på masse forskjellige ting. Er gøy samtidig som det trener nakken til å holde hodet oppe :-) Ellers er jeg veldig glad i lamaze lekene, kan også vaskes i vaskemaskin det kan ikke mange av de andre :-)
Tauriel Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Babygym den kan du bruke med en gang og
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Jenta mi fikk en leke av meg den første julen, samt en sølje hun kan bruke til forskjellige fantasibunader de neste årene. Hun er nå syv år og den sølja er en av hennes kjæreste eiendeler, og det er veldig høytid når hun får bruke den. Anonymous poster hash: 64918...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå