SmellyCat Skrevet 19. desember 2013 #26 Skrevet 19. desember 2013 Sendte poden med rød bukse og mariusvest. De ble tegnet i fjeset i bhg. Orker ikke kjøpe nissedrakt for én anledning. Flere jenter i røde, fine kjoler, noen i pysjer, andre i full nissedrakt. Så lenge de er kledd for anledningen får det holde, synes jeg.
Sommerfeeling Skrevet 19. desember 2013 #27 Skrevet 19. desember 2013 Det er vel ikke til en gangs bruk? Her er det stor stas når julepynten hentes frem. Der ligger nissekjolen også, og den tar hun på også bor hun nesten i nissekjolen til julen er ferdig.
Bumblebeee Skrevet 19. desember 2013 #28 Skrevet 19. desember 2013 Ikke dyrt med nisseklær fra hm, cubus etc. Og kjøper du stort nok kan det brukes neste år, evt arves av søsken. Ellers duger jo nisselue og rød genser. De minste bryr seg gjerne ikke så mye, men opplever at for 3-5 åringene er det viktig å få gjøre som de fleste andre.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #29 Skrevet 19. desember 2013 Minste hadde nissedrakt og nisselue som hun har arvet av største. Største hadde kun nisselue og rød genser. Han bryr seg ikke. Maling av ansikt gjør de i bhg. Anonymous poster hash: f2c17...4e1
Gjest MaJo0812 Skrevet 19. desember 2013 #30 Skrevet 19. desember 2013 Min hadde rød kosebukse, hvit genser og nisselue. Holder i massevis
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #31 Skrevet 19. desember 2013 Her tror jeg mindretallet har nissedrakt. De fleste gutter i røde, vanlige klær/mariusgenser og jentene i røde kjoler. Pluss nisselue og røde kinn og fregner. Anonymous poster hash: 7bf7b...3de
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #32 Skrevet 19. desember 2013 Det er få som tar på fult nisseutstyr. ,holder med lue og fregner.har du rød strømpebukse el rød genser kan du jo ta på det i tillegg. hilsen assistent i bhg Anonymous poster hash: f53f0...b2f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #33 Skrevet 19. desember 2013 Vel, jeg endte opp på brio og handlet nissekjoler til jentene da. Luer hadde vi jo Synes det var dyrt da 139 kr for en kjole? Men vil jo ikke de skal være de eneste uten heller. Fornøyde jenter var det iallefall! HI Anonymous poster hash: 1b69c...6ed
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #34 Skrevet 19. desember 2013 Vel, jeg endte opp på brio og handlet nissekjoler til jentene da. Luer hadde vi jo Synes det var dyrt da 139 kr for en kjole? Men vil jo ikke de skal være de eneste uten heller. Fornøyde jenter var det iallefall! HI Anonymous poster hash: 1b69c...6ed 139 kr er jo ingenting! Det er jo gitt vekk omtrent! Forventer du å få den gratis eller?? Du får jo ingenting til rett over hundrelappen nå lengre. Jeg betalte 500 kr for nissekostyme til 2 åringen min,DET var derimot dyrt syns jeg ja! Anonymous poster hash: ad711...7c3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #36 Skrevet 19. desember 2013 Her var det nissefest i dag, omtrent halvparten av ungene hadde nissedrakt og de andre noen røde klær. En unge hadde ikke noen av delene og ble levert av en forelder som hadde glemt hele nissefesten, hun hadde hvit strømpis og gul genser (men fikk låne en nisselue i barnehagen, de har noen på lur). Mine jenter har nissekjolene fra Ellos, de er faktisk fantastisk fine, fint stoff, sitter fint og er like fine vask etter vask. De er høyt elsket og blir brukt i hele desember på alle juleavslutninger og andre arrangementer, hele jula og eller i året ligger de i utkledningstøyet og blir brukt da også. Vel anvendte penger altså Nå har de bare små størrelser igjen, men de pleier å ha ihvertfall opp til str 122 tror jeg. Anbefaler å kjøpe disse neste år om dere har jenter, en million ganger bedre enn de statiske greiene i nervøs fløyel som du får på Europris... http://www.ellos.no/ellos-kids/nissekjole/362678?N=1z13v3bZ1z141od&Nao=7 Anonymous poster hash: 73a6f...37b
I scream for icecream! Skrevet 19. desember 2013 #37 Skrevet 19. desember 2013 Mine hadde "bare" røde klær og nisselue.
Mrs. Kaizer Skrevet 19. desember 2013 #38 Skrevet 19. desember 2013 Ikke noe nissepress i vår barnehage. Her var det fint hvis barna hadde ned seg en nisselue. Jenta vår på 2 år fikk jo hysterisk anfall bare hun så nisselua, så tror ikke hun hadde hatt den på et sekund:-) Dette er en gårdsbarnehage da og nissefesten var i fjøset. Så då da hadde de på yttertøy uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå