Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Noe som ikke koster skjorta.. han har lite interesser, så vet ikke hva jeg skal ordne med.. han leser ikke.. eneste interesse er bil og ps3.. klær har han nok av. Alkohol drikker han ikke.. Rådvill jeg:( Anonymous poster hash: fbbb4...e91
Bumblebeee Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Turklær og et spark bak for å komme seg ut Nei, vanskelig. Abonnement på noe bilgreier? To billetter til et show/konsert slik at han kan ta med deg? Finnes gavekort på billettservice. Endret 19. desember 2013 av Bumblebeee
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Wonderbaum for et helt år Den var egentlig ikke så dum:p men det hadde vært greit med en skikkelig gave til rundt 500 kr.. får man kjøpt manneparfyme på vita? Anonymous poster hash: fbbb4...e91
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Turklær og et spark bak for å komme seg ut Nei, vanskelig. Abonnement på noe bilgreier? To billetter til et show/konsert slik at han kan ta med deg? Finnes gavekort på billettservice. Han har faktisk turklær, så da er det sparket bak jeg kan gi han;)Vi har så skjelden muligheter til barnevakt, så kan ikke dra på show/konsert desverre:( i tillegg er jeg høygravid nå, så makter ikke all verden.. Beklager at jeg bare sutrer.. setter virkelig stor pris på forslagene! Hi Anonymous poster hash: fbbb4...e91
Balumpalump Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Hva med gavekort på spill? Jeg vet ikke om det finnes noe som Steam (for pc-spill), for ps3. Jeg har tenkt til å kjøpe 1 eller 2 måneds spilletid (World of Warcraft) for typen min hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå