Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hei. Vi skal flytte til Sola kommune våren 2014 og lurer på om noen har noen barnehager å anbefale? Vi skal bo i nærheten av Solakrossen så ønsker en bhg i nærheten. Jeg vurderer Sande bhg, Dravhaug og den ved Sande skole, men er usikker på hvilken jeg bør ha på førsteplass, eventuelt om dere har noen andre dere virkelig anbefaler. Barnet vårt blir 5 år til våren og med oppstart i august blir h*n vel førsskolegutt i bhg. kan vel legge til at jeg kanskje kan være en krevende forelder...gir veldig mye positiv tilbakemelding, men sier ifra på en fin og konstruktiv måte hvis det er noe jeg reagerer på. Så jeg stiller vel ganske høye krav til de ansatte.. Anonymous poster hash: 7656c...21e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Ingen som har noen ambefalinger? Hilsen HI:-) Anonymous poster hash: 7656c...21e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Please, ingen som har anbefalinger el advarsler? :-) må snart søke og har virkelig ikke peiling på hvilken bhg vi skal sette først på listen.. HI Anonymous poster hash: 7656c...21e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ville valgt en i nærheten av det dere skal bo. Det teller jo litt med tanke på når de skal begynne på skolen. Sola er stort. Hadde ikke valgt dravhaug barnehage. Anonymous poster hash: e81a3...e1e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Takk for svar. Vil du si hvorfor ikke Dravhaug? Jeg vet de hadde den episoden med barn som smakte på en ansattes blod...men det var forhåpentligvis en engangsforeteelse... HI Anonymous poster hash: 7656c...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå