Gå til innhold

Jeg har fått trøske på brystene, ganske sikker på det. Men ser ingenting i munnen på babyen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det at jeg smører meg med canesten salve, eller må jeg til legen?

Anonymous poster hash: bd7e6...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er verdt et forsøk å smøre med canesten, men behandle barnet også selv om det ikke syns noe, for det kan være der og da smitter dere bare hverandre igjen.Prøv med tyttebærsaft uten sukker eller farris og smør på tunge og inni munnen på barnet.Lykke til!!

Anonymous poster hash: 86556...ac0
Skrevet

Si i fra om du trenger sånn Mycostatin da, for jeg har en liggende som vi kjøpte tidlig i høst, men som vi ikke har trengt, og heller ikke åpnet. :) Den kan jeg sende til deg, gratis, om du vil. De er dyre. Den ligger i sin helhet, uberørt av menneskehånd, i posen, med kvittering, i medisinhylla i kjøleskapet. Jeg er fortsatt irritert på legen som ikke klarte å se forskjell på melkegulp og trøske i munnen til ungen... :) 

Og det er nok ganske sikkert at dersom du har fått det på brystene så har babyen også fått det, men det er av ulik grad de blir plaget av det, så klart. Noen ganger holder det at du smører med canesten, og "skraper" i munnen til baby med en q-tips dyppet i farris. Og noen gang trengs det Myscostatin. Men det er legen som må avgjøre om dette er noe babyen bør ha. Om dere får resept på dette, så kan jeg jo heller sende vår til dere. :)

Skrevet

canesten?Skal barnet ditt få det i munnen sin den da?stakkars baby...

Nei,dra og få i mycostatin fra legen,noe som man skal bruke når man tror man har fått sopp...

jeg prøvde farris med hell...

Anonymous poster hash: 5bfc5...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...