Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Har kjent mindre liv i går kveld, i natt og idag.. har allerede vært inne til sjekk flere ganger så føler at jeg er helt hysterisk. Legen min gjorde faktisk litt narr av meg på sist kontroll fordi jeg hadde vært inne på føden 3 ganger. Hun mente at det var ikke nødvendig for meg. Hva skal til for at dere ringer? Anonymous poster hash: 6ddf3...13d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Hvilken uke er du i og hvor aktiv er babyen vanligvis? Drikk et glass sterk saft, legg deg ned, dult bort i magen, gjør det du kan for å få kontakt. Alt er mest sannsynlig helt normalt Anonymous poster hash: 16351...714
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Uke 32. Pleier vanligvis å kjenne liv så fort jeg sitter i ro. Har kun kjent noen små bevegelser og hikking. Anonymous poster hash: 6ddf3...13d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Uke 32. Pleier vanligvis å kjenne liv så fort jeg sitter i ro. Har kun kjent noen små bevegelser og hikking. Anonymous poster hash: 6ddf3...13d Det er jo aktivitet Slapp av, les en bok, gå en tur, se en film og ikke bekymre deg. Alt høres fint ut Anonymous poster hash: 16351...714
Elskerhøsten2014 Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 vel 1 time, fikk panikk,babyen hadde da vert rolig hele nattan, for hadde problemer og sove når han var så aktiv,men sov hele natta og sto opp og fikset meg,og så kom jeg på at jeg ikke hadde kjent spark hele nattan eller på morgen,men her var alt bra,den lille luringen hadde snudd seg
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg vil si du er hysterisk. Drikk et glass kald saft og legg deg på sofaen. Anonymous poster hash: ab158...57e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Fikk beskjed fra jordmor i dag å ta kontakt med en gang noe opplevdes anderledes eller feil. Bedre med en gang for mye, enn en gang for lite. Anonymous poster hash: 13dcb...156
Tipptopp Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Om du kjenner lite/ingen liv skal du få i deg noe veldig søtt og gjerne kaldt. Brus, is, sjokolade osv. Så skal du legge deg nedpå og slappe helt av mens du dulter og dytter på babyen i magen. På 30 minutter skal du ha minimum 5 bevegelser. Om du ikke får det så ringer du. På føden der jeg tilhørte var det beskjeden man fikk om man ringte inn og var beskymret. Om man har gjort det alt når man ringer blir man tatt seriøst og ikke som en hysterisk ei. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå