Gå til innhold

Litt hjelp her jenter, hadde dere sendt en beskjed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt som spiller instrument på kulturskolen,I går var det avslutningfør jul og de skulle samles alle de elevene hu læreren hadde til en koselig kveld , alle skulle spille en sang hver osv.

De hadde en konsert for en liten stund siden så dette snakket hu om I går og skrøt til alle bortsett fra vår sønn( og det synes vi var litt rart siden hu hadde skryt så veldig av han etter konserten så da reagerte vår sønn på hvorfor ikke han fikk skryt bare de andre.

Så på topp av det hele glemte hu og la han spille når det var hans tur I går , heldigvis så sa en annen at de hadde glemt han.

Han er minst I denne gruppa, vår sønn kom hjem lei seg forde at han blei glemt både på skryt og spilling.

Hadde ikke de andre fått skryt hadde jeg ikke tenkt på det men når han var den eneste som ikke blei skryt av synes jeg det var rart.

Hadde dere sendt en mld til læreren og sakt at sønnen var lei seg og skuffet etter denne samlingen?

Dette blei veldig lang håper likevel og få noen syns punkter på dette.

Anonymous poster hash: d9149...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ville sagt fra om dette.

En gang glemt er en ting, men han ble faktisk glemt to ganger iløpet av kort tid.

Slikt er ikke akseptabelt og det ville jeg sagt klart ifra om. Det kan jo også ødelegge hele spillegleden hos barnet!

Skrevet

Han skulle ha en liten konsert for klassa I dag på jule samling, men han var litt usikker I dag og det trur jeg er pga det I går for han hadde gledet seg så til I går og I dag desv :(

Skrevet

Noen flere synspunkter?

Skrevet

jeg ville sendt melding til denne læreren og sagt det som det var at barnet ble skuffa.

Skrevet

Jeg ville ha sagt ifra. Viktig at læreren blir obs på dette. Hun har nok ikke gjort det med vitende og vilje, men kan kanskje jøre det godt ogjen ved å si noe til han?

Anonymous poster hash: 49d07...837
Skrevet

Jeg hadde ringt henne.IKKE send melding,man får ikke til å ordlegge seg rett,og det kommer helt an på sinnsstemningen til den som leser om hvordan hun leser den...

hadde sagt ifra ja,bare for å gjøre henne oppmerksom. Iallefall når barnet ditt tok seg nær av dette og får han til å ikke ha lyst til å spille.

Anonymous poster hash: dbfb0...8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...