Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hva skjer når en silikonpupp fylles med melk og man får brystspreng?? Bekymrer meg litt,,, er gravid og skal amme hvis jeg kan. Anonymous poster hash: 221ab...24b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Tåpelig gjort av deg å ikke klare å vente med silikonen til etter at du har fått de barna du vil ha. Anonymous poster hash: 567c4...185
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Tåpelig gjort av deg å ikke klare å vente med silikonen til etter at du har fått de barna du vil ha. Anonymous poster hash: 567c4...185 Så teit å svare sånn uten å vite forhistorien. Det finnes f.eks kvinner som overhodet ikke utvikler bryster og får silikon på statens regning, eller kvinner som får brystkreft veldig tidlig i livet og må fjerne brystet. Om de ikke får barn før de er 33 år, skal de gå halve livet helt uten bryster de da mener du? HI, det er mange silikondamer som ammer helt uproblematisk, se på Rannveig Heitmann f.eks Anonymous poster hash: d613a...e7d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Det finnes f.eks kvinner som overhodet ikke utvikler bryster og får silikon på statens regning, eller kvinner som får brystkreft veldig tidlig i livet og må fjerne brystet. Anonymous poster hash: d613a...e7d Om HI er en av disse svært, svært få, beklager jeg sterkt kritikken min. Anonymous poster hash: 567c4...185
C&M&H Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Tro ikke det er noe annerledes enn med "vanlige" pupper, annet enn at det blir plass til mindre melk pga silikonen?? Tenker du på om implantatet sprekker???
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Ja tenker at det blir så trangt at det kan rett og slett sprekke. : S Huff. håper d går bra da. Takk til de her som viser litt forståelse. Det finnes enkelte her inne ..alt for mange synes jeg..som kun er ute etter å slenge spydigheter. Ja er en god grunn til at jeg tok silikon. trodde jeg var ferdig med barn og opererte både magen og brystene.. så hadde jo ikke planer om fler. hadde store psykiske problemer med sånn det var. etter jeg gjorde det, ble livet mitt mye bedre og jeg fikk tilbake selvtilitten igjen. så at folk gjør sånt før de har fått alle barna har ofte en årsak..og pleier jo å gå bra.. og folk her inne har vel ingenting med hvorfor jeg har gjort det heller egentlig. var ikke det jeg spurte om. Anonymous poster hash: 221ab...24b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Tåpelig gjort av deg å ikke klare å vente med silikonen til etter at du har fått de barna du vil ha. Anonymous poster hash: 567c4...185 Dustesvar!! Jeg trodde jeg ikke kunne få flere barn og anså meg som ferdig. Så ble jeg gravid allikevel. Hi: jeg opplevde mindre melkespreng enn tidligere, men fullammet i seks måneder selv med silikon. Anonymous poster hash: 5b1e9...ced
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har ammet når jeg hadde silikon. Vær obs på å ikke få brystbetennelse, noe jeg fikk 2 ganger! Silikonbrystet sprekker ikke! Men du kan være uheldig å få innkapslet bryst slik jeg fikk. Nå vet jeg ikke om det skyldes at silikonen var gammel (jeg byttet de ut når barnet mitt var 1 år, de var da blitt 15 år gamle) eller om det skyldtes brystbennelsene som gjorde at jeg måtte massere brystet hardt flere ganger. Nå har jeg hørt om mange flere som aldri har hatt problem med amming. Det går nok fint. Bare husk å ikke få kald trekk på brystene, bruk ull nærmest brystet. Anonymous poster hash: 17a25...f89
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Tåpelig gjort av deg å ikke klare å vente med silikonen til etter at du har fått de barna du vil ha. Anonymous poster hash: 567c4...185 Nå er det vel ikke hi som fremstår som tåpelig her... Anonymous poster hash: dbdd1...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå