Gå til innhold

Et Julemirakel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er visst gravid!!!!!  :strix:

Svak positiv test i dag. Over IKM, men vet ikke hvor mange dager, hadde nesten gitt opp, så sluttet å følge med.....

Oi, nå er jeg glad altså  :hjertesmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svak positiv test i dag. Over IKM, men vet ikke hvor mange dager, hadde nesten gitt opp, så sluttet å følge med.....

wow gratulerer!!!!!

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jippi, gratulerer! Det var jo en fin førjulsgave! :) Min nedtelling på mobilen viser at jeg bare må holde ut som gravid i et tosifret antall dager til - og det er et julemirakel for meg. Lykke til, krysser fingrene for at du slipper alle plagene.

Skrevet

wow gratulerer!!!!!

Takk :)

Skrevet

Jippi, gratulerer! Det var jo en fin førjulsgave! :) Min nedtelling på mobilen viser at jeg bare må holde ut som gravid i et tosifret antall dager til - og det er et julemirakel for meg. Lykke til, krysser fingrene for at du slipper alle plagene.

Takk :) Lykke til med ventetiden og det forestående :)

Skrevet

Det er så fantastisk når det klaffer! Har du vært prøver lenge? Det er jo litt typisk at når man gir litt opp og gir litt beng, så sitter den :) Er nok en liten luring du ruger på.

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!

Så fint og bra!

Skrevet

Det er så fantastisk når det klaffer! Har du vært prøver lenge? Det er jo litt typisk at når man gir litt opp og gir litt beng, så sitter den :) Er nok en liten luring du ruger på.

Takk :) Ja vi har prøvd lenge, men denne mnd ville jeg faktisk IKKE bli gravid pga en planlagt ferietur til sommeren. Da er det jo typisk (men veldig velkomment) at jeg blir gravid nettopp nå  :hjertesmil: Så det er nok en liten jule-luring ja :P

Skrevet

Jeg ble helt blank i øynene jeg. Jeg har jo ventet på at det skulle bli din tur. For en julegave dere har fått. :)

Skrevet

Sånn fikk vi første. Etter 7 mndr prøving skulle vi droppe prøvinga i en mnd. Men mnd 8 ble visst en lidenskapelig mnd, for vi klarte ikke å holde oss fra hverandre. Så gøy at dere også har opplevd det. Det er noe med det der at kroppen fungerer bedre når man bare slapper av og dropper "tvangssexen." ;)

Skrevet

Så hyggelig, gratulerer! (og nå må jeg slenge på noen smilefjes bare fordi jeg er på pc og kan)

:duskedame:  :gratulerer:  :bolledeig:

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) Blir helt rørt over hvor søte dere er  :hjertesmil:

Skrevet

Jeg ble helt blank i øynene jeg. Jeg har jo ventet på at det skulle bli din tur. For en julegave dere har fått. :)

:hjertesmil:

Skrevet

Gratulerer så mye, alltid like stas med en ny verdensborger på vei. :ol: Tar en skål for deg jeg, siden du ikke kan det....på en stund :fnise:

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Gratulerer så mye ! Så koselig førjulsgave :)

Skrevet

Gratulerer! For en fin julegave litt på forskudd! Lykke til!

Skrevet

Ja, ikke sant? BESTE julegaven  :hjertesmil:  :hjertesmil:

Skrevet

Gratulerer så mye! :) For en flott julegave  :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...