Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg tillåter meg slev en kopp om dagen, noen ganger to. Er det okei? Anonymous poster hash: 5e385...54b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Ca 6 store kopper, en av dem er gjerne en dobbel espresso:) kaffi er min bensin, spesielt når jeg ikke har matlyst;) men er ikke gravid, da. Anonymous poster hash: 330c4...dfb
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Herregud. Er det okey? Er du hjernedø som spør om sånt her på dib? Gå til legen hvis du er så beskymret for å drikke TO kopper kaffe. Men nei to eller tre er ikke farlig! Hvis du det er farlig å sitte i bil? Kan hende du blir utsatt for en ulykke. Who knows.. tosk! Anonymous poster hash: f3f69...2c4
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Drikker en kopp om morgenen og 1/2 - 1 kopp om ettermiddagen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Drikker en kopp kaffe for dagen, men begynte ikke gjøre det før jeg var over 4 mnd gravid. Var bekymret for det selv, og spurte legen min om det. Så små mengder gjør ikke noe. Kanskje litt ekkelt å nevne det, men for meg fungerer det litt som avførende også. Vært rimelig forstoppet hele svangerskapet, så en kopp kaffe for dagen har gjort godt. Anonymous poster hash: 8f34c...5fd
Vil Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Herregud. Er det okey? Er du hjernedø som spør om sånt her på dib? Gå til legen hvis du er så beskymret for å drikke TO kopper kaffe. Men nei to eller tre er ikke farlig! Hvis du det er farlig å sitte i bil? Kan hende du blir utsatt for en ulykke. Who knows.. tosk! Anonymous poster hash: f3f69...2c4 Dette er da et legitimt spørsmål på Barn i magen! Hva gjør dere ikke-gravide her inne, og hvorfor kalle noen en tosk fordi man har et så vanlig spørsmål? Alle gravide lurer jo på dette. Uansett: Her er et sitat fra 2. trimestersiden her på Bim: "Undersøkelser har vist at inntak av store mengder koffein hos gravide kan øke faren for spontanabort. Gravide kan drikke kaffe, te og cola, men ikke mer enn 1 - 2 kopper kaffe per dag, eller 3 - 4 kopper te per dag, eller 1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag."
Fru vims Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Helt greit å drikke en kopp kaffe om dagen når man er gravid Man skal selvfølgelig begrense inntaket av koffein, men litt kan man drikke.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Herregud. Er det okey? Er du hjernedø som spør om sånt her på dib? Gå til legen hvis du er så beskymret for å drikke TO kopper kaffe. Men nei to eller tre er ikke farlig! Hvis du det er farlig å sitte i bil? Kan hende du blir utsatt for en ulykke. Who knows.. tosk! Anonymous poster hash: f3f69...2c4 Dette er da et legitimt spørsmål på Barn i magen! Hva gjør dere ikke-gravide her inne, og hvorfor kalle noen en tosk fordi man har et så vanlig spørsmål? Alle gravide lurer jo på dette. Uansett: Her er et sitat fra 2. trimestersiden her på Bim: "Undersøkelser har vist at inntak av store mengder koffein hos gravide kan øke faren for spontanabort. Gravide kan drikke kaffe, te og cola, men ikke mer enn 1 - 2 kopper kaffe per dag, eller 3 - 4 kopper te per dag, eller 1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag." Annonymforumet er fellesforum for Barn i magen og Din baby. Så ikke alle er gravide her. Anonymous poster hash: 78039...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå