Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Det er mange som sier at ekteskap ødelegger gløden og romansen i et forhold derfor spørr jeg her om hva din mening om dette er ? og om forholdet ditt ble bedre eller verre eller helt likt etter du gikk med på ekteskap og om du angrer ? hilsen engstelig kvinne som har en gifteklar type... Anonymous poster hash: cba8b...eed
Elsker livet Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Om du lever i et ekteskapslignende forhold med denne mannen allerede ser jeg ikke at det skulle forandre noe som helst følelsesmessig. Jeg har kun erfaring med ekteskap og gløden og romansen er til og fra som i de aller fleste forhold, gift eller ei.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Det har blitt mye mye bedre,vi er som nyforelsket
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Ingen forskjell. Vi har det like bra nå;-) Ekteskap for oss var mest for å sikre oss juridisk. Jeg forstår ikke helt hva som skal utgjøre den store forskjellen ellers... Anonymous poster hash: a3ec1...3d6
3 i april Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Det føles enda bedre nå Nå er det enda tryggere. Men jeg og mannen har alltid hatt et utrolig gått forhold og syns egentlig at vi bare får det bedre og bedre sammen
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Synes ikke det er ødeleggende. Det er en stor og minnerik dag man deler med begges familie og venner, og dagene og årene etterpå fylles stadig med gode minner. Så mimrer man om det fantastiske bryllupet mens man planlegger familie.. I tillegg er det nevnt over mer sikkert. Det er så mange som går fra hverandre i disse dager, at har man gitt hverandre sitt ja, har man fått en bekreftelse på at man skal stå ved hverandres side i tykt og tynt. Anonymous poster hash: c5c9f...77e
Camillok Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Her ble det mye bedre etter at vi giftet oss. Endelig stolte mannen på at jeg faktisk hadde valgt han
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Med barn så er det praktisk juridisk, ellers kan jeg ikke se at det følelsesmessig skal gjøre noen forskjell fra eller til. Med andre ord; er du i tvil, finn for all del ikke på å gifte deg for å føye din partner...! Det er ren idioti. Anonymous poster hash: ec6dc...448
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Her ble det bedre. Vi fikk en ny nærhet og kjærlighet for hverandre. Anonymous poster hash: 0b496...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå