Gå til innhold

Hva tenker dere om Frida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fint eller ikke? Tilhører det litt feil tidsepoke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er veldig fint :)

Skrevet

Jeg vet om flere små jenter som heter Frida + et par halvstore jenter. Jeg tror ikke det er fra feil tidsepoke.

Det er pent men litt anonymt.

Skrevet

Jeg ville ikke valgt det selv da jeg synes det er litt 90-tall. Synes Fride er tøffere. Men for all del, helt fint navn. :)

Skrevet

Mitt yndlingsnavn.Venter jente nå, men desverre synes mannen det er et helt forferdielig navn. Har også luftet det med andre. Synes folk ofte er litt enten eller med tanke på hva de synes

Anonymous poster hash: 322e3...363
Skrevet

Synes det er fint. Vi vurderer det men ser ut til at vi havner på et annet navn. Var 230 jenter som fikk navnet i 2012 så definitivt ikke feil tidsperiode.

Skrevet

Det er vel et ganske populært navn nå for tiden? Vet om flere små jenter som heter det. 

Synes det er ganske fint, jeg. 

Anonymous poster hash: bde9e...079
Skrevet

Et navn som ikke er så fint, høres ut som et tullenavn. Blir mer og mer brukt, så vi får håpe at det stygge navnet får en topp snart, slik at det får det på retur nedover igjen. 

Anonymous poster hash: ad063...4cd
Skrevet

Fint navn egentlig men jeg har dessverre veldig mange dårlige assosiasjoner til navnet...

Anonymous poster hash: f43d8...3a7
Skrevet

Frida med hjertet i hånden, er kanskje en av dem? :)

Skrevet

Jeg synes det er et fint navn, men litt enig med en over her i at det er litt anonymt. Kan ikke helt forklare hvorfor.

Hva med Freja? 

Skrevet

Er det fint eller ikke? Tilhører det litt feil tidsepoke?

Jeg synes det er kjempefint! Kunne godt ha brukt det på eget barn, men har en venn som heter det, så det er litt "oppbrukt" for oss, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...