Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hvilken ville du valgt og hvorfor? Anonymous poster hash: ffc1a...c1a
It's all about me Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg ønsker meg veldig Bergans sin dun parka. Har vært i en haug av butikker uten å ha funnet den. Har kun sett den i nettbutikken dems, men vil gjerne prøve den først.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Kanskje jeg må begynne å lete da..... Anonymous poster hash: ffc1a...c1a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Flere? Anonymous poster hash: ffc1a...c1a
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Jeg synes ikke dunejakke er veldig fint, spesielt på meg som ikke er så liten. Derfor kjøpte jeg den lava dun parkasen eller hva den heter som er fylt med dun men som har et annet stoff utpå som tåler regn. Den er god og varm og ser fin ut. Kjempefornøyd
me_87 Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg syns dunkåpe ser mye finere ut enn enn en kort dunjakke. har selv bergans dunkåpe å er veldig fornøyd med den.
me_87 Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg syns dunkåpe ser mye finere ut enn enn en kort dunjakke. har selv bergans dunkåpe å er veldig fornøyd med den.
Modesty Blaise. Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg synes ikke dunejakke er veldig fint, spesielt på meg som ikke er så liten. Derfor kjøpte jeg den lava dun parkasen eller hva den heter som er fylt med dun men som har et annet stoff utpå som tåler regn. Den er god og varm og ser fin ut. Kjempefornøyd Jeg har den samme jakken som deg og er også superfornøyd
Hilde35 Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har også en dunjakke, litt lang...veldig god og varm. Er kjempefornøyd. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har Bergans dun, men det blir ganske lett hull i den. Den er fin og varm og god, så likevel den beste jakken jeg har hatt altså, men ikke optimal mtp slitasje:) Anonymous poster hash: eeb12...ede
Elsker livet Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Jeg så ut som et fjell i begge. Har dunjakka, og det er ikke spesielt flatterende, men den brukes bare til vinteraktiviteter. Parkasen måtte jeg sende tilbake (bestilte på nettet) fordi jeg ble virkelig svær i den. Spesielt over ryggen, brystene og armene, så ut som en sumobryter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå