Gå til innhold

Er det lov og ha med søsken på OUL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt eller litt dumt evnt? Er snakk om gutt på snart 5 år!

Anonymous poster hash: 5624f...51e

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde med mine. Var legen som sa jeg bare måtte ha de med :P de var 5 og 8 da. Hadde vært tidligere så visste at alt var greit

Skrevet

hva om dere får et trist budskap?kommer han til å takle det?De anbefaler at ingen barn er med og det med en grunn...

Anonymous poster hash: 763c8...2fc
Skrevet

Her ønsker de ikke at søsken er med. Det tar tid, du får mye informasjon og en femåring vil skjønne lite. Blir dermed fort kjedelig. Det er også aspektet med hva om det kommer dårlige nyheter? Jeg ville ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 119f7...65b

Skrevet

Hadde ikke gjort det. Har ei venninne som i fjor fikk konstatert et foster med skader så alvorlige at de var uforenlig med liv utenfor livmoren. Selv om veslegutten både var aktiv og sparket daglig :( Dette var på OUL og hun måtte føde fosteret kort tid etter. Hadde aldri, aldri tatt med søsken på OUL.

Anonymous poster hash: 69827...6c8
Skrevet

Har hatt ordinær ultralyd ved to ulike sykehus og begge gangene har det vært spesifisert i innkallingsbrevet at barn ikke skal være med.

Støtter meg på de andre svarene her, og ikke glem at dette er en medisinsk undersøkelse, ikke underholdning.

Anonymous poster hash: 53e36...c42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...