Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Har lyst på større bryster, så jeg lurer på hvordan det er å ta på en silikonpupp? Anonymous poster hash: c653a...b40
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 det vil jeg tro er veldig forskjellig fra person til person. når jeg veide 62 kg kunne man nærmeste ikke kjenne siliconen, da var den så godt "polstret". men når jeg gikk ned 10 kg, da kjente man det veldig godt! Anonymous poster hash: 24798...009
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Hvis du holder deg til en fornuftig størrelse så kjennes det omtrent ut som en normal pupp, bare litt fastere. Om du legger inn digre, kulerunde tennisballer som Heitmann tydeligvis har gjort, så kjennes det like fake ut som det ser ut som. Anonymous poster hash: 8eb83...90b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg veide også 62 kilo når jeg la inn mine, og de så flotte ut. Gikk ned til 55 kg og de så runde og litt kunstige ut Ikke legg inn mer enn at kroppen tåler et vekttap på noen kilo! De fleste som legger inn silikon har jo svært små bryster, og om man går ned i vekt da så blir det jo kun implantatet igjen under to bittesmå speilegg... Men etter to svangerskap og noen få kilo opp så ser mine silikonbryster igjen helt naturlige ut Anonymous poster hash: 8eb83...90b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Brystene har mistet litt glans etter tre sv.skap, vil fylle di opp igjen HI Anonymous poster hash: c653a...b40
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 har silikon og er kjempefornøyd. føles naturlig å ta på. men legg under muskelen. det er dritvondt men er helt klart finest og blir mest mulig naturlig. kulepupper har man en tendens til å få om man er helt flat og er kjempetynn før inngrepet. mine ser helt naturlige ut.og er akkurat passe. tok 450 gram, men kunne gjerne tatt mer ; ) hadde ganske små (a cup) før. tomm bjærke ved colluseum ; )) kjempeflink!! mine kjennes hardere ut når jeg ligger flatt på ryggen og kun da. de henger liksom ikke da men strutter. når jeg står og går ol er det et lite naturlig heng på de. synes det ser fint ut selv : ) jeg veier 65 kg og er 164 høy. Anonymous poster hash: c573e...7f0
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg la inn 230, og er 173 og 55 kg. Ingen som noen gang har antatt at jeg har hatt silikon, ikke engang de som undersøker brystene ved mammografi. Legg under muskelen!! Veldig vondt, men veldig naturlig resultat. Har dråpeformet, og er kjempefornøyd. Ville ikke ha store pupper, bare normale pupper og det har jeg fått. Deilig at alle topper/kjoler/bikini sitter pent Anonymous poster hash: 6383b...3d4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Nå er ikke jeg kjempetynn, veier 72 kg, er 164 lang. Men puppene krympet etter svangerskap. Har pupper, men de henger. De er tomme hvis dere skjønner. Usikker på hvor mye jeg skal ta også. Har 70 E. BH kjøpt på lindex hvis det er relevant! :/ Anonymous poster hash: c653a...b40
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har lagt inn 335 g under muskel. Fornøyd med den str. Er 168 cm høy og veier 56 kg Anonymous poster hash: b4ec6...c91
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Herregud så mange med fake pupper der ute....... Anonymous poster hash: 5235f...9ce
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Herregud så mange med fake pupper der ute....... Anonymous poster hash: 5235f...9ce Sjalu? Anonymous poster hash: 12160...357
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Utrolig vondt, men det resultatet blir bra. Bare husk at hvis du går opp ivekt så blir jo puppene større også. Jeg gikk opp 20kg og nå er puppene altfor store. Angrer på at jeg gjorde noe med de. Anonymous poster hash: 0a422...a52
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Herregud så mange med fake pupper der ute....... Anonymous poster hash: 5235f...9ce Ikke alle er velsignet med medfødte flotte bryster. Aksepter at noen kvinner ønsker å føle seg kvinnelig. Anonymous poster hash: 2c011...de4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Sjalu og misunnelig kortet kommer alltid når noe ikke blir rost oppi skyene enten det er slike temaer, likes på facebook, ranveig eller villa paprika damen. Nei jeg er ikke sjalu på dere som har betalt tusenvis av kroner for å få pupper , det kan da jeg også gjøre. Så sjalu er jeg ikke jeg synes det er forståelig når det er noen totalt uten eller deformerte pupper ol. Men jeg kjenner damer som har og kun ønsket større og penere. Jeg kan være litt misunnelig på de som fra naturens side har store flotte, like mye som noen kan være misunnelig på min naturlig slanke kropp selv etter flere graviditeter og at jeg hverken trenger trene eller slanke meg for å se sånn ut. Ting som kjøpes kan alle få. Ikke rart de fleste hollywood babes ene er nettop det , bankkortet har fiksa det hehe. Jeg vil ikke ha silikon jeg selv om jeg ikke har store pupper, det er fremmedlegeme i kroppen og falskt. Det er ikke dine pupper som stikker opp av en evt utringning eller synes under en trang genser. Det er pupper absolutt alle kan få like ved å kjøpe de. Men.. Damer med naturlig flott kropp de kan jeg misunne litt Anonymous poster hash: 5235f...9ce
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Resten av kroppen kan jeg trene til omtrent den fasongen jeg vil, men puppene, som ser ut som tomme poser etter flere svangerskap, er det vanskelig å få gjort noe med med trening og kosthold, og de står slett ikke i stil med resten av meg. Så jeg kommer nok også til å fylle opp etter hvert. Jeg synes det er helt greit om damer bruker penger på slikt, selv om jeg i utgangspunktet er opptatt av naturlige former og av å ikke være for fake. Men det er stor forskjell på det å fylle opp oppbrukte pupper og på det å operere inn latterlig kunstige ballonger. Anonymous poster hash: 45252...53f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Jeg vil heller ikke ha ballonger, men litt fylde. Noen som har blitt operert i trondheim? HI Anonymous poster hash: c653a...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå