Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #27 Skrevet 18. desember 2013 Å herregud, så mange dumme damer det er her inne (dere som svarer altså). Anonymous poster hash: ec7c7...1f0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #28 Skrevet 18. desember 2013 Jeg får stadig pakker av svigermor i posten, men jeg sjekker da aldri navnet på pakka først? Samme om det er mannen eller jeg som henter. Anonymous poster hash: cebaf...2aa
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #29 Skrevet 18. desember 2013 Å herregud, så mange dumme damer det er her inne (dere som svarer altså). Anonymous poster hash: ec7c7...1f0 Hvordan vet du at alle er damer? Anonymous poster hash: cb6a8...ea2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #30 Skrevet 18. desember 2013 Å herregud, så mange dumme damer det er her inne (dere som svarer altså). Anonymous poster hash: ec7c7...1f0 Hvordan vet du at alle er damer? Anonymous poster hash: cb6a8...ea2 Menn er ikke dumme. Ikke på den måten. Anonymous poster hash: 3c0ee...067
DaenerysStorm Skrevet 18. desember 2013 #31 Skrevet 18. desember 2013 Info til deg hi: 1: Det står avsender/mottaker utenpå pakken når man får den, så du skulle kunne se at pakken ikke var til deg likevel, før du åpnet. Anonymous poster hash: 57629...b25 Jeg leser aldri utenpå pakken før jeg åpner den..? Sånn ellers enig i at TS er litt blåst...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. desember 2013 #32 Skrevet 18. desember 2013 woho, 10.000 i gave, spm er ikke om du skal levere tilbake, heller om du selger det eller beholder det selv Nei, ærligtalt, er dette sant så pell deg på posten å lever tilbake i morgen.. Men ser det ikke så sannsynlig at dette er sant nei.
DaenerysStorm Skrevet 18. desember 2013 #33 Skrevet 18. desember 2013 Å herregud, så mange dumme damer det er her inne (dere som svarer altså). Anonymous poster hash: ec7c7...1f0 Hvordan vet du at alle er damer? Anonymous poster hash: cb6a8...ea2 Menn er ikke dumme. Ikke på den måten. Anonymous poster hash: 3c0ee...067 Nå døde jeg nesten av latterkrampa du ga meg
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #34 Skrevet 18. desember 2013 Info til deg hi: 1: Det står avsender/mottaker utenpå pakken når man får den, så du skulle kunne se at pakken ikke var til deg likevel, før du åpnet. Anonymous poster hash: 57629...b25 Jeg leser aldri utenpå pakken før jeg åpner den..? Sånn ellers enig i at TS er litt blåst... Da bør du lære å gjøre det, for om du åpner det, og det ikke er ditt, så kan det fort ende med anmeldelse fra den opprinnelige mottakeren, uansett hvor uskyldig det var. Anonymous poster hash: 57629...b25
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #35 Skrevet 18. desember 2013 Herregud for noen hespetrær av noen kjerringer dere er som svarer h.i. snakker dere slik til venner og familie også? Til h.i : jeg ville levert den tilbake til posten så får de ordne opp. Dette er ikke din feil. Anonymous poster hash: 1befd...d4c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #36 Skrevet 19. desember 2013 Info til deg hi: 1: Det står avsender/mottaker utenpå pakken når man får den, så du skulle kunne se at pakken ikke var til deg likevel, før du åpnet.Anonymous poster hash: 57629...b25 Jeg leser aldri utenpå pakken før jeg åpner den..? Sånn ellers enig i at TS er litt blåst... Da bør du lære å gjøre det, for om du åpner det, og det ikke er ditt, så kan det fort ende med anmeldelse fra den opprinnelige mottakeren, uansett hvor uskyldig det var. Anonymous poster hash: 57629...b25 Eh, okei? Så da kunne jeg ha blitt anmeldt sist jeg var å hentet en h&m pakke (leverte hentelapp og viste leg.), tok den med hjem å reiv den opp (bokstavelig talt, reiv) for så å se at det ikke var min? Da kunne jeg blitt anmeldt for å ha åpnet andres post? Dummeste jeg har hørt! Gikk selvfølgelig ned igjen med den, å fikk min isteden. Godt jeg ikke ble arrestert på stedet Anonymous poster hash: 68c72...86d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #37 Skrevet 19. desember 2013 Det hun spør om er om hun KAN beholde den. Svarer mitt er, synes du det er ok å stjele. Så behold den. Hvis ikke lever den tilbake. Du vil vel ikke at barnet ditt skal lære det er ok å stjele? Anonymous poster hash: cda95...4e3
Bustetroll Skrevet 19. desember 2013 #38 Skrevet 19. desember 2013 Du leverer tilbake, og åpner aldri andres post igjen. Det er ulovlig, du vet det? De kan lett finne ut hvem som har pakken, det enkleste vil være å innrømme feilen med det samme, før de tar deg på det. Noen vil nok etterlyse gjenstandene, om ikke før jul, så etter jul. Anonymous poster hash: 10062...6f3 Jeg dobbeltsjekker aldri om mitt navn står på brevene i postkassa mi... Man kan fint åpne andres post ved uhell . Om det er med vilje, er det en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #39 Skrevet 19. desember 2013 Du leverer tilbake, og åpner aldri andres post igjen. Det er ulovlig, du vet det? De kan lett finne ut hvem som har pakken, det enkleste vil være å innrømme feilen med det samme, før de tar deg på det. Noen vil nok etterlyse gjenstandene, om ikke før jul, så etter jul. Anonymous poster hash: 10062...6f3 Jeg dobbeltsjekker aldri om mitt navn står på brevene i postkassa mi... Man kan fint åpne andres post ved uhell . Om det er med vilje, er det en annen sak. Åpner du mannens post også da eller? Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #40 Skrevet 19. desember 2013 Du leverer tilbake, og åpner aldri andres post igjen. Det er ulovlig, du vet det? De kan lett finne ut hvem som har pakken, det enkleste vil være å innrømme feilen med det samme, før de tar deg på det. Noen vil nok etterlyse gjenstandene, om ikke før jul, så etter jul. Anonymous poster hash: 10062...6f3 Jeg dobbeltsjekker aldri om mitt navn står på brevene i postkassa mi... Man kan fint åpne andres post ved uhell . Om det er med vilje, er det en annen sak. Åpner du mannens post også da eller? Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc Jeg åpner mannens post, ofte fordi jeg må da han er borte fra uker-måneder om gangen. Men nå har jeg fått tillatelse til det også. Dessuten skjuler vi ingenting for hverandre så åpne hverandres post er helt naturlig her i huset. Ingen av oss får hemmelig post Anonymous poster hash: 1befd...d4c
Bustetroll Skrevet 19. desember 2013 #41 Skrevet 19. desember 2013 Du leverer tilbake, og åpner aldri andres post igjen. Det er ulovlig, du vet det? De kan lett finne ut hvem som har pakken, det enkleste vil være å innrømme feilen med det samme, før de tar deg på det. Noen vil nok etterlyse gjenstandene, om ikke før jul, så etter jul. Anonymous poster hash: 10062...6f3 Jeg dobbeltsjekker aldri om mitt navn står på brevene i postkassa mi... Man kan fint åpne andres post ved uhell . Om det er med vilje, er det en annen sak. Åpner du mannens post også da eller? Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc Ikke alle har en mann
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #42 Skrevet 19. desember 2013 Heellll nooo om jeg hadde levert den tilbake hvis det er gjenstander til over 10 lapper. Hadde tatt de selv. Evt solgt det. Money is moneyyyyyy Anonymous poster hash: a56cf...231
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #43 Skrevet 19. desember 2013 Du leverer tilbake, og åpner aldri andres post igjen. Det er ulovlig, du vet det? De kan lett finne ut hvem som har pakken, det enkleste vil være å innrømme feilen med det samme, før de tar deg på det. Noen vil nok etterlyse gjenstandene, om ikke før jul, så etter jul. Anonymous poster hash: 10062...6f3 Jeg dobbeltsjekker aldri om mitt navn står på brevene i postkassa mi... Man kan fint åpne andres post ved uhell . Om det er med vilje, er det en annen sak. Åpner du mannens post også da eller? Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc Det gjør alltid jeg. Hvordan ellers kan jeg sørge for at regninger blir betalt? Anonymous poster hash: ec7c7...1f0
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #44 Skrevet 19. desember 2013 Du leverer tilbake, og åpner aldri andres post igjen. Det er ulovlig, du vet det? De kan lett finne ut hvem som har pakken, det enkleste vil være å innrømme feilen med det samme, før de tar deg på det. Noen vil nok etterlyse gjenstandene, om ikke før jul, så etter jul. Anonymous poster hash: 10062...6f3 Jeg dobbeltsjekker aldri om mitt navn står på brevene i postkassa mi... Man kan fint åpne andres post ved uhell . Om det er med vilje, er det en annen sak. Åpner du mannens post også da eller?Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc Det gjør alltid jeg. Hvordan ellers kan jeg sørge for at regninger blir betalt?Anonymous poster hash: ec7c7...1f0 Og du åpner selv om det ikke er regninger? Jeg kan godt åpne mannens brev hvis det er regninger, men andre brev åpner jeg ikke. Såpass respekt har jeg for han. Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #45 Skrevet 20. desember 2013 Hadde beholdt! Uten tvil!! Anonymous poster hash: bf1b2...d6e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #46 Skrevet 20. desember 2013 Hva var det som var i pakken da? *nysgjerrig* Anonymous poster hash: f19f9...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå