Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Og det var kostbare julepresanger mens pakken jeg mest sannsynlig ut enten er levert ut til andre eller så ligger den på posten. Oppdager posten at det er jeg som har fått feil pakke? Av frykt for både det ene og det andre så sier jeg ikke her hva som var i pakken, men det er gjenstander opp mot 10.000 kroner. Anonymous poster hash: bb938...215
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor i pokker åpner du andres pakker?! Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc
Serepta Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Var det fra en bedrift/butikk eller fra en privatperson ? Hadde nok uansett gått tilbake på posten med pakken.
Stella&My+2 Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Du leverer den selvsagt tilbake,-er det noe å lure på?
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Du leverer den inn selvfølgelig og sier at du åpnet den uten å tenke på å se navnet på pakken!! Å beholde den er jo å stjele!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Du har signert har du ikke? Da oppdager de vel at det er du som har fått den, eller? Anonymous poster hash: ce3d1...094
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 jeg fikk et møte referat fra nav i posten en gang, det var ikke mitt men sto min adresse på det uten navn & hadde lest nesten hele greia før det sto noe navn av noe slag. viste seg at det var min narkomane nabo sitt brev & han fikk tilsendt ny etter at jeg gikk til posten å klaga. ringte også min nav saksbehandler & fortalte hva som hadde skjed hu ble beldig jokka & lova at hu skulle finne ut hvordan dett gikk an... du får nokk ta deg en tur på post kontoret du å & sende pakka på nytt eventuelt legge ved en lapp hvor du skriver at det ikke var meningen & åpne den osv håper det ordner seg Anonymous poster hash: 8470c...47f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Du leverer tilbake, og åpner aldri andres post igjen. Det er ulovlig, du vet det? De kan lett finne ut hvem som har pakken, det enkleste vil være å innrømme feilen med det samme, før de tar deg på det. Noen vil nok etterlyse gjenstandene, om ikke før jul, så etter jul. Anonymous poster hash: 10062...6f3
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Greia er at jeg sendte inn tenåringen for og hente den og han har ikke signert på pakken da det er en såkalt klump sending. Jeg åpnet jo pakken fordi jeg trodde den var oppriktig min, at de på posten ikke sjekker hva de leverer ut er vel ikke min feil? Og hvor skal jeg sende den? Står ingen avsender på pakken. Anonymous poster hash: bb938...215
rytme Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Greia er at jeg sendte inn tenåringen for og hente den og han har ikke signert på pakken da det er en såkalt klump sending. Jeg åpnet jo pakken fordi jeg trodde den var oppriktig min, at de på posten ikke sjekker hva de leverer ut er vel ikke min feil? Og hvor skal jeg sende den? Står ingen avsender på pakken. Anonymous poster hash: bb938...215 står det ikke hvem som skulle ha pakken da....?
*Yuna* Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Kontakt posten. Mest sannsynlig vil noen etterlyse den snart og da kan Posten bidra med å få den tilbake til rett eier.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Greia er at jeg sendte inn tenåringen for og hente den og han har ikke signert på pakken da det er en såkalt klump sending. Jeg åpnet jo pakken fordi jeg trodde den var oppriktig min, at de på posten ikke sjekker hva de leverer ut er vel ikke min feil? Og hvor skal jeg sende den? Står ingen avsender på pakken. Anonymous poster hash: bb938...215 står det ikke hvem som skulle ha pakken da....? Enig. Det står jo en tilsender. Er jo ikke avsenderen som skal ha pakken, det er tilsenderen. Lever den til posten, så ordner de opp. Anonymous poster hash: 10062...6f3
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor åpner du i det hele tatt julepakker nå? Skal ikke det ventes med til jul? Det må jo ha stått navn på pakkene? Anonymous poster hash: 1dfe6...dbc
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Greia er at jeg sendte inn tenåringen for og hente den og han har ikke signert på pakken da det er en såkalt klump sending. Jeg åpnet jo pakken fordi jeg trodde den var oppriktig min, at de på posten ikke sjekker hva de leverer ut er vel ikke min feil? Og hvor skal jeg sende den? Står ingen avsender på pakken. Anonymous poster hash: bb938...215 Så hvis en ansatt på posten har gjort en feil så er du unnskyldt? Fascinerende logikk det der. Det du har gjort er ulovlig og straffbart, og du bør vel tenke deg vel om det er verdt 10 000..... Et flott forbilde for tenåringen din du! Anonymous poster hash: cb6a8...ea2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Enten er du et troll, eller dum, eller et dumt troll.. Du 1) Pakker ikke opp julegaver før julaften 2) kan lese hvem som er mottaker på esken/fraktbrev el likn 3) stjeler ikke andres ting. LETT Anonymous poster hash: facfc...b32
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Info til deg hi: 1: Det står avsender/mottaker utenpå pakken når man får den, så du skulle kunne se at pakken ikke var til deg likevel, før du åpnet. 2: Den pakken du SKULLE hente ut hadde en hentelapp, når noen etterlyser en pakke som har nådd frem til kontoret den skulle til, så er det postkontoret pliktig å finne ut hvor pakken ble av, det gjøres ved hjelp av hentelappene! Man går over for å finne ut om noen av hentelappene hører til en pakke som enda ligger der for ut leveranse. Du blir funnet, garantert. 3: Det er straffbart å åpne andres post, og om du beholder det i tillegg så er det tyveri, enda en straffbar handling. Føler du enda for å beholde denne pakken? Hilsen ei som har jobbet 4 år i skranken på posten, og har vært med på å finne igjen pakker på denne metoden, tro meg, den som satt med "sin" pakke ble anmeldt for tyveri og åpning av andres post, både av postkontoret vårt og den som opprinnelig skulle ha den pakken. Anonymous poster hash: 57629...b25
Gjest ronja røverdatter Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Hva er problemet ditt egentlig?
Gjest Sandkassa Skrevet 18. desember 2013 #21 Skrevet 18. desember 2013 Dersom noen hadde sendt en dyr pakke til deg, hadde du satt pris på om den ble feil utlevert og mottakeren ikke leverte den tilbake? Ikke kom med at "ikke mitt problem at den ansatte på posten gjorde feil". Lever pakka tilbake og få din egen pakke utlevert. Vi kan alle gjøre feil, og i blant må vi bidra til å rette opp andres feil. Kanskje er det noen andre som retter opp i din feil en annen gang?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #22 Skrevet 18. desember 2013 Gi det til frelsesarmeen, send et postkort til den som skulle hatt pakken hvor du skriver at det er gitt bort til de fattige og at det var snilt av vedkommende å gi fattige mennesker en så riktig god jul! Anonymous poster hash: 3c0ee...067
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #23 Skrevet 18. desember 2013 Gi det til frelsesarmeen, send et postkort til den som skulle hatt pakken hvor du skriver at det er gitt bort til de fattige og at det var snilt av vedkommende å gi fattige mennesker en så riktig god jul! Anonymous poster hash: 3c0ee...067 Like ulovlig, fortsatt stjeling, og da kan man i tillegg til å bli tatt for å ha åpnet andres post og beholdt noe, bli tatt for "fjerning av bevis"/Salg av tyvgods, enda det ikke blir solgt... Så joda, smart forslag Anonymous poster hash: 57629...b25
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #24 Skrevet 18. desember 2013 Info til deg hi: 1: Det står avsender/mottaker utenpå pakken når man får den, så du skulle kunne se at pakken ikke var til deg likevel, før du åpnet. 2: Den pakken du SKULLE hente ut hadde en hentelapp, når noen etterlyser en pakke som har nådd frem til kontoret den skulle til, så er det postkontoret pliktig å finne ut hvor pakken ble av, det gjøres ved hjelp av hentelappene! Man går over for å finne ut om noen av hentelappene hører til en pakke som enda ligger der for ut leveranse. Du blir funnet, garantert. 3: Det er straffbart å åpne andres post, og om du beholder det i tillegg så er det tyveri, enda en straffbar handling. Føler du enda for å beholde denne pakken? Hilsen ei som har jobbet 4 år i skranken på posten, og har vært med på å finne igjen pakker på denne metoden, tro meg, den som satt med "sin" pakke ble anmeldt for tyveri og åpning av andres post, både av postkontoret vårt og den som opprinnelig skulle ha den pakken. Anonymous poster hash: 57629...b25 1. Hennes pakke kommer garantert ikke til å være den eneste som ikke er hentet ut. 2. I tilfelle hvis hennes pakke er den eneste, så kan posten uansett ikke bevise at hun sitter på den savnede. Hun kan jo bare ha glemt eller ikke hatt tid til å hente ut sin egen. 3. Hun kan jo nå gå og hente SIN pakke, så er ikke hennes hentelapp blant de som ligger igjen. Men det eneste rette for HI er jo å levere tilbake pakken på posten og si at det har skjedd en misforståelse, og at hun ikke så på navnelappen før hun åpnet pakken. Må vel erkjenne at jeg som regel heller ikke ser på navnelappen før jeg river opp papiret på pakken. Anonymous poster hash: cb6a8...ea2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #25 Skrevet 18. desember 2013 Info til deg hi: 1: Det står avsender/mottaker utenpå pakken når man får den, så du skulle kunne se at pakken ikke var til deg likevel, før du åpnet.2: Den pakken du SKULLE hente ut hadde en hentelapp, når noen etterlyser en pakke som har nådd frem til kontoret den skulle til, så er det postkontoret pliktig å finne ut hvor pakken ble av, det gjøres ved hjelp av hentelappene! Man går over for å finne ut om noen av hentelappene hører til en pakke som enda ligger der for ut leveranse. Du blir funnet, garantert.3: Det er straffbart å åpne andres post, og om du beholder det i tillegg så er det tyveri, enda en straffbar handling. Føler du enda for å beholde denne pakken?Hilsen ei som har jobbet 4 år i skranken på posten, og har vært med på å finne igjen pakker på denne metoden, tro meg, den som satt med "sin" pakke ble anmeldt for tyveri og åpning av andres post, både av postkontoret vårt og den som opprinnelig skulle ha den pakken. Anonymous poster hash: 57629...b25 Ikke tyveri, men underslag! Anonymous poster hash: 83779...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå