Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Så en tråd under her om en som skulle få dukke av nissen. Jentene her omkring er stort sett interessert i gutter, musikk og hester. Og de virker mye mer modne enn min 10 år gamle sønn. Disse jentene har pasert dukkestadiet med noen år. Hva gjør deres jenter ? Anonymous poster hash: 1d196...569
C&M&H Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Jeg gjorde det... Helt til jeg skulle begynne på ungdomsskolen. Men min datter på 8 har aldri vært spesielt interessert. Hun leker kun med dukker om noen av venninnene tar initiativet - og det går mest i Barbie. Vil tro det er veldig individuelt... Er glad i dukker fortsatt jeg, så håper jenta i magen er mere dukkefrelst en det storesøstra er så jeg kan få utløp for mitt dukkebehov...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 jeg lekte med dukker da jeg var 10, og flere av mine venninner, men jeg er 27 nå, så hvordan nådagens småpiker leker, vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 8d7e2...f68
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg gjorde det... Helt til jeg skulle begynne på ungdomsskolen. Men min datter på 8 har aldri vært spesielt interessert. Hun leker kun med dukker om noen av venninnene tar initiativet - og det går mest i Barbie. Vil tro det er veldig individuelt... Er glad i dukker fortsatt jeg, så håper jenta i magen er mere dukkefrelst en det storesøstra er så jeg kan få utløp for mitt dukkebehov... Same here! Sluttet sent med dukker, og skuffelsen var stor når jeg fikk ei jente som viste null interesse for dukker. Men så fikk jeg ei jente til og hun er skikkelig dukkejente ♥ Anonymous poster hash: 464de...46a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Men er jentene deres så store som ti år ? Har inntrykk av at barn, særlig jenter blir fortere "fjortiser" nå enn da vi vojste opp. Tweens er vel et begrep. Anonymous poster hash: 1d196...569
C&M&H Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Jeg gjorde det... Helt til jeg skulle begynne på ungdomsskolen. Men min datter på 8 har aldri vært spesielt interessert. Hun leker kun med dukker om noen av venninnene tar initiativet - og det går mest i Barbie. Vil tro det er veldig individuelt... Er glad i dukker fortsatt jeg, så håper jenta i magen er mere dukkefrelst en det storesøstra er så jeg kan få utløp for mitt dukkebehov... Same here! Sluttet sent med dukker, og skuffelsen var stor når jeg fikk ei jente som viste null interesse for dukker. Men så fikk jeg ei jente til og hun er skikkelig dukkejente ♥ Anonymous poster hash: 464de...46a Så bra!! Håper på det samme her. Jeg går ofte i lekebutikker med litt ekstra utvalg og finner så fine dukker og sier "se på den her, var ikke den fin!!", men blir bare møtt av et skuldertrekk... Sukk!!
Gabina Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Lillesøster og venninnene gjorde det til de var 11-12 tror jeg...Det var for 3 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå