Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Vet ikke om jeg orker mer. I alle år har jeg vært plaget med byller/kviser på haken. Jeg er 34 år gammel, og jeg er virkelig ikke ut Når den ene går bort, så kommer det to nye. Ikke bare er de stygge, store og røde - de er vondt også! Så bestemte jeg meg for å gå drastisk til verk! Dro til Teres, og fikk hjelp av en spesialsykepleier på hud i ansikt. Prøvde først Obagi Clenziderm. Uten noen som helst resultat :( Så nå er jeg i uke 9 med Obagi nu derm. Den skulle visst i følge Teres være helt fantastisk. Jeg har bare lest positivt om den på nett også. Det skal være en tøff kur, men de 6 første ukene skal være verst. MEN, for meg, jeg er i uke 9 ++ nå, jeg ser helt for jævlig ut! / byller på haken nå! Huden er sprekt og KNALLRØD i hele ansiktet. De svir og... Har fått time hos hudlege i januar men det er så lenge til. Håper han kan skrive ut Roaccutan til meg da. Til og med ungene i barnehagen peker og ler av meg ja... Anonymous poster hash: 196e9...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå