Gå til innhold

Litt bekymret :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det hjelper ikke hvor mye livserfaring og utdannelse man har. Når de små blir syke, så blir jeg bekymret. Lillegutt ble snørrete og tett for ca 1,5 uke siden. God almenntilstand, og har spist det samme som før hele tiden. Men natt til mandag, og natt til i dag, kom all maten opp igjen. Og i kveld kastet han både grøt og melk 10 minutter etter måltidet. Han hoster til han kaster opp rett og slett. Han har astma, og mye slim i brystet. Det som er så merkelig er at når jeg legger han for kvelden, så er han veldig fin i pusten. Må faktisk ha øret helt ned til han for å høre at han puster. Han får en flaske melk i løpet av natta. Denne kommer opp igjen med en gang. Da vil han ha litt mer, og dette sitter stort sett. På dagtid er han i fin form. Ikke feber. Jeg ser to tenner som er på tur opp nede foran. Kan dette være noe av årsaken? Jeg har ringt legevakten, og hun jeg snakket med der, sa at de lærde strides jo om man kan sette dårlig form i sammenheng med tannfrembrudd, men at vi mødre ser jo at barna kan bli veldig utilpass når tennene kommer. Han har 2,5 kg å gå på, så det er ingen fare sånn sett. Har noen opplevd dette? Synes det henger i lenge. Var hos lege på fredag, og har fått ny time igjen i morgen. Heldigvis fikk han opp masse slim når han kastet opp i kveld, for det er veldig plagsomt for han i brystet :(

Anonymous poster hash: 23c11...c17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har i hvert fall opplevd flere ganger at barna kaster opp når de hoster mye/har mye slim. Når en sover, samler jo også slimet seg mer opp.

Anonymous poster hash: 124df...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk over fra nan 2 til nan 1 igjen i går. Siden da har han ikke kastet opp eller gulpet i det hele tatt. Litt for enkelt føler jeg, men ville bare prøve det, da oppkastet startet rett etter vi begynte med nan 2.

Anonymous poster hash: 23c11...c17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...