Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #26 Skrevet 19. desember 2013 Paprika i huet Anonymous poster hash: ba7af...a09 Nå var det vel ikke deg vi diskuterte her i denne tråden? Anonymous poster hash: 31115...fd6 Åååhhhh.. Ikke meg..? Hvem diskuterer vi da!!!!???!! Makan! 👼 Anonymous poster hash: ba7af...a09
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #27 Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor kan ikke vi kvinner heller heie på medsøstre som bygger seg opp noe fra bunnen av og klarer seg i yrkeslivet? Er mer enn hva mange her inne kan skryte av i hvert fall... Anonymous poster hash: bc48e...c92
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #28 Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor kan ikke vi kvinner heller heie på medsøstre som bygger seg opp noe fra bunnen av og klarer seg i yrkeslivet? Er mer enn hva mange her inne kan skryte av i hvert fall...Anonymous poster hash: bc48e...c92 Jeg kan skryte om man klarer seg på egen hånd, men det er ikke hun som har bygd butikken men pappa hennes. Da syns jeg at skrytet blir feil. Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #29 Skrevet 19. desember 2013 http://www.blogglisten.no/blogg/villapaprika.no Anonymous poster hash: 09db6...adf
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #30 Skrevet 19. desember 2013 Hvor mange brukerprofiler er det lov å ha på dib egentlig? Anonymous poster hash: 83468...dd6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #31 Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor kan ikke vi kvinner heller heie på medsøstre som bygger seg opp noe fra bunnen av og klarer seg i yrkeslivet? Er mer enn hva mange her inne kan skryte av i hvert fall...Anonymous poster hash: bc48e...c92 Jeg kan skryte om man klarer seg på egen hånd, men det er ikke hun som har bygd butikken men pappa hennes. Da syns jeg at skrytet blir feil. Anonymous poster hash: 5497d...a77 Signerer 👼 Anonymous poster hash: ba7af...a09
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #32 Skrevet 19. desember 2013 Morsomt at dere dibbere tror at hun har postet kommentaren på bloggen selv da. Dere som sitter her og kritiserer som bare det. Er nok mye misunnelse ute å går Anonymous poster hash: cfeba...8d4 Bare ventet på at noen skulle skrive misunnelse. Haha, så typisk. Ja, jeg er så missunnelig, særlig! Anonymous poster hash: 5497d...a77 Ja, det er du. Det er veldig lite sjarmerende! Anonymous poster hash: cfeba...8d4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #33 Skrevet 19. desember 2013 Norges største interiørblogg? Hahahaha, my ass. Kjenner ikke dama, følger ikke med på bloggen og er derfor ikke ute etter å slenge dritt om henne som person, men det hun kaller interiør er jo bare masse RÆL. Helt forferdelig, forstår ikke at hun kaller seg interiørblogger engang... Anonymous poster hash: d515e...28e Vis oss gjerne norges største interiørblogg da. I følge blogglisten er det hennes blogg som er Norges største innen interiør. Anonymous poster hash: cfeba...8d4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #34 Skrevet 19. desember 2013 Morsomt at dere dibbere tror at hun har postet kommentaren på bloggen selv da. Dere som sitter her og kritiserer som bare det. Er nok mye misunnelse ute å går Anonymous poster hash: cfeba...8d4 Bare ventet på at noen skulle skrive misunnelse. Haha, så typisk.Ja, jeg er så missunnelig, særlig! Anonymous poster hash: 5497d...a77 Ja, det er du. Det er veldig lite sjarmerende! Anonymous poster hash: cfeba...8d4 Jada, Camilla Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #35 Skrevet 19. desember 2013 Er bestandig de største og mest populære bloggerne/kjendiser som tas på nettdebatter, har jeg merket;) Og det er bare kvinner som blir skyteskive! Anonymous poster hash: b130d...e5d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #36 Skrevet 19. desember 2013 Er bestandig de største og mest populære bloggerne/kjendiser som tas på nettdebatter, har jeg merket;) Og det er bare kvinner som blir skyteskive!Anonymous poster hash: b130d...e5d Korreksjon: bestandige se som "tror" de er størst og "minst" populære som tas på nettdebatter. Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #37 Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor kan ikke vi kvinner heller heie på medsøstre som bygger seg opp noe fra bunnen av og klarer seg i yrkeslivet? Er mer enn hva mange her inne kan skryte av i hvert fall...Anonymous poster hash: bc48e...c92 Jeg kan skryte om man klarer seg på egen hånd, men det er ikke hun som har bygd butikken men pappa hennes. Da syns jeg at skrytet blir feil. Anonymous poster hash: 5497d...a77 Nå er det vel ytterst få som har klart å bygge opp noe uten støttespillere, det være seg investorer eller menneskelig kapital/hjelp. Hvorfor er denne dama mindre vellykket fordi noen støtter henne? Hun har åpenbart skaffet den hjelpen hun anser som nødvendig for å drive bedriften sin, hun jobber, står på og har lykkes i å nå drømmen sin. Heia, sier jeg bare! Anonymous poster hash: bc48e...c92
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #38 Skrevet 19. desember 2013 Morsomt at dere dibbere tror at hun har postet kommentaren på bloggen selv da. Dere som sitter her og kritiserer som bare det. Er nok mye misunnelse ute å går Anonymous poster hash: cfeba...8d4 Bare ventet på at noen skulle skrive misunnelse. Haha, så typisk.Ja, jeg er så missunnelig, særlig! Anonymous poster hash: 5497d...a77 Ja, det er du. Det er veldig lite sjarmerende! Anonymous poster hash: cfeba...8d4 Jada, Camilla Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hehe, ja. Det er to brukere på dette forumet, deg og Camilla (ups, meg). Anonymous poster hash: cfeba...8d4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #39 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger.Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hun googler seg selv tenker jeg Anonymous poster hash: 83468...dd6 Så hun greier å skrive navnet sitt?Anonymous poster hash: 4956d...5cd Hvorfor så spydig og ekkel? Hun skriver en blogg og driver en butikk, er det virkelig så provoserende at du føler du må trykke henne ned?Om det er antall klikk hun tjener penger på så hadde hun vel vært dum om hun ikke prøvde å øke aktiviteten på bloggen? Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan bli så provosert over andre som du viser her. Er det janteloven som tar over hos deg? Hun har kanskje mange klikk pga den julekalenderen hun har på bloggen, uten den har hun kanskje 10 eller 15 klikk, bare se tilbake. Ingen er spydig eller ekkel, synes bare det er lavmål at eneste måten for å få flere klikk på bloggen er å lage julekalender. Anonymous poster hash: 5497d...a77 Er jo ganske vanlig markedsføring da, og så vidt jeg har fått med meg er hun lang fra den enest som bruker det Jeg leser ikke bloggen hennes, er ikke opptatt av interiør så har ingen mening hverken ene eller andre veien om butikken eller bloggen hennes. Men jeg synes dere er utrolig slemme mot dama! Om dere ikke liker det, kan dere ikke bare la vær å inn å lese?? Anonymous poster hash: 2e90d...d96
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #40 Skrevet 19. desember 2013 Who the F.... cares hva den parikadama gjør eller ikke gjør! Anonymous poster hash: 25051...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå