Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Wow, sjekk denne kommentaren som står i kommentarfeltet under bilde av Camilla på bloggen. Ei eller annen Monica som har skrevet.... Det var litt i meste laget, jeg tror at Camilla har skrevet det selv, jeg tviler sterkt at noen kan skrive noe så ekkelt. Tror hun vil ha sympati. http://villapaprika.no/2013/12/stjerner-pa-brystet/#comments Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Og jeg tror Camilla har skrevet dette selv for å høste sympati. Du er patetisk! Anonymous poster hash: 83468...dd6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Men, jeg er da egentlig litt enig med hun som skrev den komentaren Anonymous poster hash: 7ad2f...99d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Hvor mange tråder skal denne bloggeren lage om seg selv? Pinlig... Anonymous poster hash: b381d...41d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Hvor mange tråder skal denne bloggeren lage om seg selv? Pinlig...Anonymous poster hash: b381d...41d Hvem sier at du må gå inn å lese? Og til og med svare? Jeg er ikke henne. Så det vil si at alle Fotballfrue tråder har fruen opprettet her inne selv? Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Ut fra den kommentaren så lurer jeg på hvem som er lite voksen og mangler sosiale antenner. Ærlig talt, veldig stygg kommentar hun har lagt igjen! Å kalle ungene hennes bortskjemte drittunger er helt bak mål. Anonymous poster hash: 7b5ba...7dd
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Villa paprika er seriøst ikke en populær blogg. Bare se på antall kommentarer hun høster - rundt 8 - 9 kommentarer pr innlegg eller??? Det er bare her inne jeg hører om denne paprika-kjerringa. Så ja, hun skriver om seg selv på Dib. Anonymous poster hash: 83468...dd6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Villa paprika er seriøst ikke en populær blogg. Bare se på antall kommentarer hun høster - rundt 8 - 9 kommentarer pr innlegg eller??? Det er bare her inne jeg hører om denne paprika-kjerringa. Så ja, hun skriver om seg selv på Dib. Anonymous poster hash: 83468...dd6 Ifølge instagrammen hennes har hun norges største interiørblogg og er den 4. mest søkte/googlede bloggen Anonymous poster hash: c81c8...f55
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Ha ha. Villa paprika er seriøst ikke en populær blogg. Bare se på antall kommentarer hun høster - rundt 8 - 9 kommentarer pr innlegg eller??? Det er bare her inne jeg hører om denne paprika-kjerringa. Så ja, hun skriver om seg selv på Dib.Anonymous poster hash: 83468...dd6 Ifølge instagrammen hennes har hun norges største interiørblogg og er den 4. mest søkte/googlede bloggen Anonymous poster hash: c81c8...f55 I følge HENNES instagram ja. Anonymous poster hash: 83468...dd6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger. Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 ...ikke rart når vi gang på gang slenger drit å klikker innpå... Dessverre er ikke villapaprika Norges største "interiørblogg" Bare se på norskeinteriorblogger.no Tror stylizmo.com, frufly og mange andre gjør det bedre.... Men de har jo et HELT annet nivå, talent og klasse Ønsker deg lykke til camilla med både IG overfloden, den middelmådige bloggingen av ymse kvalitet, og din store behov for å synke så lavt som å då klikk via mammaforum Jeg er sikker på at du ofrer alt av tid og energi på butikken din, du står på! Tror det kan være påtide å fornye seg litt? Er ikke stilen litt utdatert da det er den samme som når du begynte, kanskje ta litt større sjangser før folk blir lei av stilen. Inspirere og vise noe nytt? Lykke lykke til og kos deg ned barna og familien i jula... Syns det er bra at dere klarer å ha så godt forhold for barnas skyld For bloggens skyld mener du? Anonymous poster hash: 1582e...310
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Stusser litt over at hun alltid har skrytt av at det er hennes butikk, hennes fortjeneste og hennes penger. Hun mener at det kun er hun selv som står bak villa paprika og den "store suksessen". Så dukker hun opp på tv, og hva ser vi? At hun drar til pappaen sin på styremøte og han har kontrollen.. Anonymous poster hash: c81c8...f55
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger. Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hun googler seg selv tenker jeg Anonymous poster hash: 83468...dd6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger. Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hun googler seg selv tenker jeg Anonymous poster hash: 83468...dd6 Så hun greier å skrive navnet sitt? Anonymous poster hash: 4956d...5cd
*Miss Marple* Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger. Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hun googler seg selv tenker jeg Anonymous poster hash: 83468...dd6 Så hun greier å skrive navnet sitt? Anonymous poster hash: 4956d...5cd Hvorfor så spydig og ekkel? Hun skriver en blogg og driver en butikk, er det virkelig så provoserende at du føler du må trykke henne ned? Om det er antall klikk hun tjener penger på så hadde hun vel vært dum om hun ikke prøvde å øke aktiviteten på bloggen? Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan bli så provosert over andre som du viser her. Er det janteloven som tar over hos deg?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger.Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hun googler seg selv tenker jeg Anonymous poster hash: 83468...dd6 Så hun greier å skrive navnet sitt?Anonymous poster hash: 4956d...5cd Hvorfor så spydig og ekkel? Hun skriver en blogg og driver en butikk, er det virkelig så provoserende at du føler du må trykke henne ned? Om det er antall klikk hun tjener penger på så hadde hun vel vært dum om hun ikke prøvde å øke aktiviteten på bloggen? Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan bli så provosert over andre som du viser her. Er det janteloven som tar over hos deg? Hun har kanskje mange klikk pga den julekalenderen hun har på bloggen, uten den har hun kanskje 10 eller 15 klikk, bare se tilbake. Ingen er spydig eller ekkel, synes bare det er lavmål at eneste måten for å få flere klikk på bloggen er å lage julekalender. Anonymous poster hash: 5497d...a77
*Miss Marple* Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger.Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hun googler seg selv tenker jeg Anonymous poster hash: 83468...dd6 Så hun greier å skrive navnet sitt?Anonymous poster hash: 4956d...5cd Hvorfor så spydig og ekkel? Hun skriver en blogg og driver en butikk, er det virkelig så provoserende at du føler du må trykke henne ned? Om det er antall klikk hun tjener penger på så hadde hun vel vært dum om hun ikke prøvde å øke aktiviteten på bloggen? Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan bli så provosert over andre som du viser her. Er det janteloven som tar over hos deg? Hun har kanskje mange klikk pga den julekalenderen hun har på bloggen, uten den har hun kanskje 10 eller 15 klikk, bare se tilbake. Ingen er spydig eller ekkel, synes bare det er lavmål at eneste måten for å få flere klikk på bloggen er å lage julekalender. Anonymous poster hash: 5497d...a77 Men hvorfor gidder du å bry deg? Les den hvis den interesserer deg eller la være om ikke. Det må da være bedre ting å bruke tiden sin på?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Morsomt at dere dibbere tror at hun har postet kommentaren på bloggen selv da. Dere som sitter her og kritiserer som bare det. Er nok mye misunnelse ute å går Anonymous poster hash: cfeba...8d4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #19 Skrevet 19. desember 2013 Norges største interiørblogg? Hahahaha, my ass. Kjenner ikke dama, følger ikke med på bloggen og er derfor ikke ute etter å slenge dritt om henne som person, men det hun kaller interiør er jo bare masse RÆL. Helt forferdelig, forstår ikke at hun kaller seg interiørblogger engang... Anonymous poster hash: d515e...28e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #20 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver det på bloggen også... Siterer: Igår ble det vist at Villapaprika sin blogg er Norges 4. mest søkte blogg i googel i 2013 – jeg er så takknemlig og over gjennomsnittet STOLT!!! Tenk – lille villapaprika – er ikke så veldig liten lenger.Anonymous poster hash: 5497d...a77 Hun googler seg selv tenker jeg Anonymous poster hash: 83468...dd6 Så hun greier å skrive navnet sitt?Anonymous poster hash: 4956d...5cd Hvorfor så spydig og ekkel? Hun skriver en blogg og driver en butikk, er det virkelig så provoserende at du føler du må trykke henne ned? Om det er antall klikk hun tjener penger på så hadde hun vel vært dum om hun ikke prøvde å øke aktiviteten på bloggen? Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan bli så provosert over andre som du viser her. Er det janteloven som tar over hos deg? Hun har kanskje mange klikk pga den julekalenderen hun har på bloggen, uten den har hun kanskje 10 eller 15 klikk, bare se tilbake. Ingen er spydig eller ekkel, synes bare det er lavmål at eneste måten for å få flere klikk på bloggen er å lage julekalender.Anonymous poster hash: 5497d...a77 Men hvorfor gidder du å bry deg? Les den hvis den interesserer deg eller la være om ikke. Det må da være bedre ting å bruke tiden sin på? Men herregud da, hvorfor bruker du tid på min tråd da? Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #21 Skrevet 19. desember 2013 Morsomt at dere dibbere tror at hun har postet kommentaren på bloggen selv da. Dere som sitter her og kritiserer som bare det. Er nok mye misunnelse ute å går Anonymous poster hash: cfeba...8d4 Bare ventet på at noen skulle skrive misunnelse. Haha, så typisk. Ja, jeg er så missunnelig, særlig! Anonymous poster hash: 5497d...a77
*Miss Marple* Skrevet 19. desember 2013 #22 Skrevet 19. desember 2013 Men herregud da, hvorfor bruker du tid på min tråd da? Anonymous poster hash: 5497d...a77 Fordi vi diskuterer en sak. Ser du virkelig ikke forskjellen?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #23 Skrevet 19. desember 2013 Paprika i huet 👼 Anonymous poster hash: ba7af...a09
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #24 Skrevet 19. desember 2013 Paprika i huet Anonymous poster hash: ba7af...a09 Nå var det vel ikke deg vi diskuterte her i denne tråden? Anonymous poster hash: 31115...fd6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #25 Skrevet 19. desember 2013 Men herregud da, hvorfor bruker du tid på min tråd da?Anonymous poster hash: 5497d...a77 Fordi vi diskuterer en sak. Ser du virkelig ikke forskjellen? Du har din mening og jeg har min. Ha en fin dag. Anonymous poster hash: 5497d...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå