Gå til innhold

Det nye sykehuset som bygges i Østfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det gamle sykehuset legges ned, så alle de ansatte overflyttes til det nye sykehuset, eller skal det være to sykehus der nede?

Anonymous poster hash: 96ece...b80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legges ned! Er det jeg har hørt og lest. Mye er allerede flyttet til Moss sykehus om dagen, siden det meste i Sarps skal overflyttes .

Skrevet

Ansatte har fått veldig liten informasjon om akkurat dette. Men jeg vil tro at de ønsker å ha med seg kompetansen på nytt sykehus. De vil ha endel operativ virksomhet i Moss.

Sykehuset i Fredrikstad legges helt ned. Jeg har også forstått det slik at Veum legges ned, og at psykiatrien flytter over til Kalnes. 

Jeg er dessverre overbevist om at det blir en ny A-hus flopp. De vil bruke flyttingen som en unnskyldning for nedbemanning.  Personale kommer til å flykte. Selv skal jeg finne meg en annen jobb før de flytter. 

Anonymous poster hash: 6c7a2...eaf
Skrevet

Vel #3, jeg skjønner ikke hvor du har det der fra. Jobber der selv og ledelsens visjon er at alt skal være på plass og utprøvd før flytting, nettopp for å unngå de samme feilene som A-hus. Organisasonen, utstyret, oppbygging av avdelingene (måten å jobbe på) skal være endret i forkant eller videreføres for å unngå nytt kaos i nytt bygg. Tanken er jo god, hvis alle vet hva de skal gjøre før flyttingen, så er det bare å fortsette det samme men på nytt sted. Jeg tror det blir rift om jobbene på det nye sykehuset og har ikke hørt noe som helst om nedbemanning.

Anonymous poster hash: ab479...713

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...