Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hjelp meg lage en fullstendig handleliste for middag til 8 dager. Altså alt jeg trenger til å bruke. Ikke fisk;) Anonymous poster hash: fc6fb...9b5
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 -kyllingwok Kyllingfilet Wok grønnsaker Wok saus Evt ris og salat til -spaghetti og kjøttdeig Spaghetti, kjøttdeig, pastasaus -lasagne Kjøttsaus: 400 g kjøttdeig 4 ss olje 1 stk hakket løk 2 båt finhakket hvitløk 1 boks hakkede hermetiske tomater 2 ss tomatpuré ½ ts pepper 1 ts salt 1 ss frisk basilikum ca. 1 dl vann Ostesaus: 2 ss / margarin smør 3 ss hvetemel 6 dl melk 5 ss revet parmesan eller annen hvit ost 1 ts salt ½ ts malt hvit pepper ½ ts revet muskatnøtt 3 dl revet hvitost 9 stk lasagneplater Sånn lager du ostesausen: Smelt smør i en kjele og rør inn mel. Spe med melk under omrøring og la sausen koke i ca. 10 minutter. Den skal være forholdsvis tykk. Ha i parmesan og la osten smelte. Smak til med krydder. Stekes i ovnen på 225grader i 30-40 min -grønnsaksuppe med potet 4 poteter 2 gulrot 1 purre 1løk 1 paprika 1liter vann 2stk buljongterninger (grønnsakbuljong) 2ssfinhakket kruspersille Kan også tilsette flere grønnsaker -sitronkylling med pasta http://www.vg.no/mat-og-drikke/oppskrift/oppskrift.php?id=1930 Her var 5 tips fra meg i hvertfall
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Tuusen takk:) Anonymous poster hash: fc6fb...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå