Gå til innhold

Idiotiske barnefaren ruser seg, IGJEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker altså!!

Er så sint jeg holder på å sprekke nå!! Nå har jeg fått bekreftet at faren til mine 3 barn har begynt å ruse seg igjen!

Etter jeg gikk fra han la han seg inn på avrusning, og begynte å ta urinprøver to ganger i uka. Disse var rene i 2,5 år, og han fikk etter det ha ungene 50%.

I dag fikk jeg tlf fra moren hans, som var bekymret for om han hadde begynt å bruke igjen. Hun hadde ungene hos seg, å ville ha de der til i morgen.

Jeg tok en tlf til en jeg kjenner, og fikk mistankene bekreftet. De har havnet utpå igjen begge to..

Jeg er så forbannet, sint, lei, frustrert og alt på en gang nå! Hvordan kunne han være så dum! Etter år med barnevernet hengende over seg/oss, med trusselen om å miste ungene, endelig fått bevist at han hadde skjerpet seg, så gjør han dette!!

HVOR DUM GÅR DET ANN Å BLI?!?

i morgen henter jeg ungene på skolen, og før han skal ha noe samvær med dem igjen, skal urinprøver på plass igjen.

50/50 delingen opphørte i det sekundet jeg fikk vite dette!

Måtte bare få det ut en plass..

Anonymous poster hash: a2595...eac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så tragisk:( stakkars barna deres, håper han klarer å stoppe før det går for langt, narkotika er virkelig noe dritt!

Anonymous poster hash: 42a17...2de

Skrevet

Pokker altså!!

Er så sint jeg holder på å sprekke nå!! Nå har jeg fått bekreftet at faren til mine 3 barn har begynt å ruse seg igjen!

Etter jeg gikk fra han la han seg inn på avrusning, og begynte å ta urinprøver to ganger i uka. Disse var rene i 2,5 år, og han fikk etter det ha ungene 50%.

I dag fikk jeg tlf fra moren hans, som var bekymret for om han hadde begynt å bruke igjen. Hun hadde ungene hos seg, å ville ha de der til i morgen.

Jeg tok en tlf til en jeg kjenner, og fikk mistankene bekreftet. De har havnet utpå igjen begge to..

Jeg er så forbannet, sint, lei, frustrert og alt på en gang nå! Hvordan kunne han være så dum! Etter år med barnevernet hengende over seg/oss, med trusselen om å miste ungene, endelig fått bevist at han hadde skjerpet seg, så gjør han dette!!

i morgen henter jeg ungene på skolen, og før han skal ha noe samvær med dem igjen, skal urinprøver på plass igjen.

Takk Gud for farmor!!!

Anonymous poster hash: 2c65f...058

Skrevet

Huff så tragisk:( stakkars barna deres, håper han klarer å stoppe før det går for langt, narkotika er virkelig noe dritt!

Anonymous poster hash: 42a17...2de

Ja. Håper han ser det selv denne gangen..

Skrevet

Pokker altså!!

Jeg er så forbannet, sint, lei, frustrert og alt på en gang nå! Hvordan kunne han være så dum! Etter år med barnevernet hengende over seg/oss, med trusselen om å miste ungene, endelig fått bevist at han hadde skjerpet seg, så gjør han dette!!

Takk Gud for farmor!!!

Anonymous poster hash: 2c65f...058

Å takk gud for at hun ringte meg med sine bekymringer og mistanker..

Hun har stilt opp veldig mye for han, og jeg tror ikke han ser det selv engang..

Skrevet

Huff så grusomt! Så ført farmor er oppegående. Kanskje du kan få en fast ordning med henne så du får litt avlastning.

Huff! Stakkars dere og barna! Sender dere klemmer! Håper barna takler bra å ikke se pappa på en stund. Du gjør det rette og er en flink mor :)

Skrevet

Huff så grusomt! Så ført farmor er oppegående. Kanskje du kan få en fast ordning med henne så du får litt avlastning.

Huff! Stakkars dere og barna! Sender dere klemmer! Håper barna takler bra å ikke se pappa på en stund. Du gjør det rette og er en flink mor :)

Ja, hun vil helt sikkert ha de avogtil :) Takk for klemmer :)

Skrevet

Jeg lurer på om dette er nok til at jeg kan få foreldeansvaret alene?

Noen som vet noe om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...