Gå til innhold

Nå har jeg det bra med meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svart på endel spørsmål her i dag som jeg har prøvd å gitt så gode råd som mulig. Jeg er en trettifire års gammel kvinne. Jeg synest at det er litt synd å ha en konto her inne og ikke få bruke den.

Så jeg kommer av og til inn å svarer på spørsmål og da svarer jeg så godt jeg kan :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Så vidt jeg ser, har du gitt veldig ok svar :-)

Skrevet

Så bra! Så vidt jeg ser, har du gitt veldig ok svar :-)

Takk for det. Noen her inne har stemplet meg som troll osv. Men det var den gangen jeg spammet ned forumet. Nå går alt så mye bedre.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Se der ja! Du kan når du vil, og legger godviljen til, som det heter :)

Fortsett slik, så blir du ikke svartmalt så fort du stikker innom, kan ikke garantere at du blir godt likt av alle, det er rett og slett umulig ;) Men, fortsett slik, så er det lettere å komme over ens med deg også!

Supert jobbet! :D

Skrevet

Se der ja! Du kan når du vil, og legger godviljen til, som det heter :)

Fortsett slik, så blir du ikke svartmalt så fort du stikker innom, kan ikke garantere at du blir godt likt av alle, det er rett og slett umulig ;) Men, fortsett slik, så er det lettere å komme over ens med deg også!

Supert jobbet! :D

Takk for det:). Nå føler jeg meg på lik linje med dei andre her inne.

Skrevet

Hvor lenge varer det a tru.. ulven har blitt ropt på for mye til at jeg tror på deg nå. Time vil show

Anonymous poster hash: c5796...8b7

Skrevet

Nei vet dere hva nå legger vi alt dette bak oss. Og nei jeg var ikke en tjue års gammel gutt. Det skulle bare være en spøk.,men som sagt så skal jeg slutte å trolle nå. Synd at det er noen her inne som ikke stoler på meg.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nei vet dere hva nå legger vi alt dette bak oss. Og nei jeg var ikke en tjue års gammel gutt. Det skulle bare være en spøk.,men som sagt så skal jeg slutte å trolle nå. Synd at det er noen her inne som ikke stoler på meg.

Du må vise de forståelse også, det tar tid å bevise at man er ferdig med trolling, bruk heller tiden din til annet enn trolling, så vil det med tiden til hjelp endre seg.

Skrevet

Jeg forstår godt at noen reagerer på meg pågrunn av min dårlige oppførsel her inne. Men nå skal jeg iallfall bare være her av og til.

Jeg skal bruke mer tid på og lese i bøker osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...