Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Han bruker foreløpig dyna fra vogga, så den minste vognstr dyna. Burde han få str over, som er den som er litt mindre enn senga, dvs mindre enn 120x60? Eller rett på juniordyne? Det var juniordyne som fulgte med senga... Hvilken alder bruker de ulike str? Anonymous poster hash: 0ccbd...69d
Appelsinpiken Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Vi hoppet rett fra minste til juniordyne siden hun alltid sparket av seg dyna. Men nå lå ikke min sin i egen seng før nærmere et år, før det lå hun i min seng.
Elsker livet Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har brukt 80 x 100 i sprinkelseng det første halvåret. Etter det syns jeg det ble best med juniordyne fordi de små lett blir sparket ned i et hjørne.
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Med første hadde vi 80x100, men nå gikk vi rett på juniordyne med en gang. Dytter enden ned langs madrassen nederst så babyen ikke får dratt dynen over hodet og den er bred nok til å kunne bre over babyen og stappe kantene langs madrassen for at det skal litt mer til før babyen sparker den av seg. Irriterer meg litt at i ikke tenkte på det med første :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Med første hadde vi 80x100, men nå gikk vi rett på juniordyne med en gang. Dytter enden ned langs madrassen nederst så babyen ikke får dratt dynen over hodet og den er bred nok til å kunne bre over babyen og stappe kantene langs madrassen for at det skal litt mer til før babyen sparker den av seg. Irriterer meg litt at i ikke tenkte på det med første :-) Ler selv nå, ja, det var faktisk veldig lurt. Herregud hvor mye styr med dyna vi kunne sluppet om vi også hadde tenkt på det. Vi måtte gå over til 2 ull pysjer osv vi siden dyna altid ble sparket av. Anonymous poster hash: 0ccbd...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå