Gå til innhold

Andre enn meg som går og er konstant bekymret for at noe skal gå galt?

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut på fredag at jeg var gravid.. Testen lyste positiv selv om jeg ikke ventet mensen før denne uken.. Har ei jente på 7 år fra før, så merker at jeg går og bekymrer meg hele tiden om at det skal gå galt. Kjenner hver minste ting som skjer i kroppen og tenker at nå går det galt her. Hatt nogen bittesmå blødninger de siste dagene og nedpress følelse, så det bekymrer meg også, selv om jeg vet at det er vanlig.

Kommer til å bli gal hvis jeg skal gå slik i 8 uker til.. Noen andre som også har det slik?

Fortsetter under...

Ja,er sånn jeg og... Gratulerer med positiv test forresten :)

Værst var det,før den tidlige UL'en. Og nå som vi har vært hos jordmor og greier,kom plutselig tankene tilbake....hva om det ikke lever nå da,når vi har involvert så mange?!? UFF,vonde tanker!! Men jeg har ingen grunn til å tenke sånn,for vi er mye lenger enn vi kom sist!! Og alle sier at det går bra nå,så håper virkelig det :)

Man må prøve og puste,senke skuldrene og tenke at dette GÅR bra!!! :) For det gjør det ;)

Har ikke mest symptomer om dagen...litt prikking,ømme pupper,oppblåst og eter alt jeg kommer over. Ellers ikke noe annet. Jeg vil være dårlig,slik at jeg kjenner symptomene på kroppen!!! :D

Lykke til videre,og prøv å nyte julens fine dager nå. Så skal du se,2014 er her plutselig,og ukene har flydd avgårde :)

Gratulerer så mye! :) 

tror nok det er ganske vanlig ja! Jeg er nå 7+2 og har hatt 2 UL, så jeg er litt mer avslappet nå.. men frem til den siste UL måtte jeg se nøye på dopapiret hver gang jeg torket meg for å være sikker på at det ikke kom noe blod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...