Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg trenger noen gode råd nå.. Jeg har en venn som jeg har "rotet" med av og på noen ganger. Vi har sovet sammen mange ganger, uten sex. Jeg har ikke hatt lyst, for vet ikke hva jeg har følt for vedkommende. Jeg har tenkt at vi er venner og kose kompiser. Begge 2 er single. Når verden min har rast i 100 og jeg er fortvilet kan jeg dra til han og bare glemme alt annet som skjer. Så til problemet.. Han fortalte at han skulle på ferie med ei anna. Kun som venner og jeg er gravid med en annen.. En bombe jeg slapp samme kveld.. Begge var vel i sjokk på hver sin måte etter den kvelden. jeg ville at vi skulle "avklare" ting før han dro, men det ble ikke noe av, han var for opptatt og jeg maste ikke. Tenkte jeg skulle gi han tid. Han kommer hjem fra ferie i morgen, og så på face at han "flørtet" med ei som kommenterte på statusen hans. Jeg ble skikkelig lei meg når jeg så det, for tenker litt på han som "min".. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg kontakte han, eller vente til han kontakter meg? Jeg tenker at jeg bør "glemme" han, for hvem vil vel ha ei som er 7 mnd på vei etter ons... Dette ble litt uoversiktlig, men er deppa og frustrert over meg selv.. Anonymous poster hash: f3c41...5a5
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Du bør vise han at du vil ha han om du vil han skal legge mer merke til deg. Du kan ikke forvente av en mann at han gjetter tankene dine. Anonymous poster hash: b51fe...9d9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Dette ble litt for mye for meg... Du er GRAVID i 7 mnd med en annen, men har sex med en som også drar på ferie med en han flørter med, og dere begge er single, men er "pule" venner??? Beklager, dette ble for mye:P Jo har et råd..... Glem han og konsentrer deg om babyen du snart skal føde. Bruk tiden på deg og barnet fremover, ikke menn. Anonymous poster hash: dfe28...d81
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Om du kun ser han som venn, ikke som kjæreste emne, så holder du deg unna han, og gir han muligheten til å finne kjærlighet og ei å dele livet med. Anonymous poster hash: 5d876...188
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Du bør vise han at du vil ha han om du vil han skal legge mer merke til deg. Du kan ikke forvente av en mann at han gjetter tankene dine. Anonymous poster hash: b51fe...9d9 Før han dro sendte jeg sms til han hver dag, men har ikke latt høre fra meg mens han har vært borte.. Spurte han om noe som han fortsatt ikke har svart på.. Er redd for å mase for mye, og for å bli avvist.. Anonymous poster hash: f3c41...5a5
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Dette ble litt for mye for meg... Du er GRAVID i 7 mnd med en annen, men har sex med en som også drar på ferie med en han flørter med, og dere begge er single, men er "pule" venner??? Beklager, dette ble for mye:P Jo har et råd..... Glem han og konsentrer deg om babyen du snart skal føde. Bruk tiden på deg og barnet fremover, ikke menn. Anonymous poster hash: dfe28...d81 Les hva hun skriver da! Begge er single og de har ikke hatt sex med hverandre. Anonymous poster hash: 95a59...24e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Dette ble litt for mye for meg...Du er GRAVID i 7 mnd med en annen, men har sex med en som også drar på ferie med en han flørter med, og dere begge er single, men er "pule" venner??? Beklager, dette ble for mye:P Jo har et råd..... Glem han og konsentrer deg om babyen du snart skal føde. Bruk tiden på deg og barnet fremover, ikke menn. Anonymous poster hash: dfe28...d81 Jeg har aldri hatt sex med han.. Og kjenner ikke til situasjonen med hu han var på ferie med. Anonymous poster hash: f3c41...5a5
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Er dere 14 år gamle? Anonymous poster hash: e79ca...b14
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Er dere 14 år gamle? Anonymous poster hash: e79ca...b14 hva mener du med det? Anonymous poster hash: f3c41...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå