Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Er det ubehagelig når folk spør hva dere jobber med? Anonymous poster hash: 68a99...ad8
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Nei, eller jo. Sier som regel hva jeg er utdannet som, men er hjemme for tiden. Anonymous poster hash: 96582...a9c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Heldigvis bor jeg i en bygd der alle vet alt om alle andre, så jeg slipper slike spørsmål. Yay! Anonymous poster hash: 7ddca...393
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Ja når man leser alle fordommer om uføre, så kvier jeg meg for å si det. Anonymous poster hash: 0a8de...90c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Ja. Jeg ble syk under skolegangen, så jeg kan ikke engang si jeg har utdannelse. Det får meg til å føle meg veldig lite verdt. Jeg liker amerikanere bedre slik. Om noen er uføre der blir de sett på som syke, og heldige som kan få hjelp. I Norge har mange en veldig ekkel holdning. Bare se på forumet her, hvor man gjerne snakker om at uføre ikke bør få barn. Anonymous poster hash: 7b349...780
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Ja!!! Jeg sier hva jeg er utdannet som. Da spør di hvor jeg jobber.. Eeeh... Huff ikke gøy! Anonymous poster hash: a1b33...a70