Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Var hos legen i dag fordi jeg skulle fornye førerkortet mitt siden jeg kjører lastebil... Men siden jeg er under utredning av ADHD, fikk jeg bare for 1 år, og fylkeslegen må godkjenne etterpå også har vi eget firma... Er det noen av dere andre som har ADHD og kjører lastebil? Anonymous poster hash: bfbd4...6da
Camillok Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Diagnose ADHD er en ting, mulig du kan få trøbbel med lastebilkjøring da, men om skal bruke Ritalin er jeg ganske sikker på at førerkort på lastebil ryker. De har blitt veldig strenge på dette med medikamentbruk og kjøring de siste årene og yrkessjåfører har spesielt strenge krav
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Diagnose ADHD er en ting, mulig du kan få trøbbel med lastebilkjøring da, men om skal bruke Ritalin er jeg ganske sikker på at førerkort på lastebil ryker. De har blitt veldig strenge på dette med medikamentbruk og kjøring de siste årene og yrkessjåfører har spesielt strenge kravEr folk som kjører lastebil og bruker Ritalin Anonymous poster hash: bfbd4...6da
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Det er blitt veldig strengt med førerkort på lastebil¨.. Samboeren søkte nylig om å ta det (han må søke fylkeslegen om lov pga diabetes type 1 og stoffskifte sykdom) han fikk avslag pga hvordan sykdommene hans påvirker han nå, men han kan søke igjen om 2 år var det vel, er 2 år siden sist han søkte hvertfall. Kompisen hans har ADHD, pga doseringen av Ritalin, fikk han førerkortet sitt inndratt nå nylig, det er en grense på hvor mye Ritalin som er tillatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå