Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor er det greit å slenge dritt om Rannveig mens Linni virker å være nærmest hellig her inne? De er jo av samma ulla. Glamourmodeller som er i overkant opptatt av sminke og stæsj. Anonymous poster hash: 85101...7b4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Forskjellen er kanskje at Linni slutta å kle så mye av seg når hun ble mamma, mens Rannveig begynte å kle av seg når hun ble mamma. Linni vokste opp. Rannveig forblir en tenåring. Anonymous poster hash: 8978c...6bf
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 det er vel ganske opplagt at Linni har et image. Hun er en smart dame som vet hvordan hun skal oppnå det hun vil. Men hun greier å skjerme familien og endret seg da hun ble mor. Rannveig derimot ønsker å provosere, men lager heller et litt mislykket bimboimage. Det er interessant å kritisere vet du.. For meg er de ikke like i det hele tatt.. Anonymous poster hash: e5dc8...5a9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 det er vel ganske opplagt at Linni har et image. Hun er en smart dame som vet hvordan hun skal oppnå det hun vil. Men hun greier å skjerme familien og endret seg da hun ble mor. Rannveig derimot ønsker å provosere, men lager heller et litt mislykket bimboimage. Det er interessant å kritisere vet du.. For meg er de ikke like i det hele tatt.. Anonymous poster hash: e5dc8...5a9 Helt enig. Rannveig er på bærtur. Anonymous poster hash: e612a...b15
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Jeg synes ikke de er like i det hele tatt jeg, Linni har riktignok vært glamourmodell og har et litt "blond og deilig" image, men hun er ikke dum i det hele tatt. Hun ble også mye mer voksen etter at hun ble mamma... Ranveig er det bare synd på stakkars, hun prøver så godt hun kan, men fremstår som dummere en et knekkebrød. Anonymous poster hash: 3381d...a4e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Linni er sympatisk som person, det er IKKE Rannveig! Anonymous poster hash: d72df...478
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 folk er ikke like bare fordi de har tatt glamourbilder og er blonde. kjenner ingen av de, men synes de fremstiller seg svært ulikt i media. desverre for R, gjør hun ikke noen god figur, uansett om det er meningen eller ei. for min del handler det ikke om sjalusi. Jada, flott kropp og ser grei ut. Hele den provoserende holdningen for å tjene penger jeg ikke synes er noe fint. men for all del, bryr meg ikke så veldig, det er hennes liv som påvirkes av valgene hun tar. Synes uansett folk opptrer svært umodent når de går til personangrep på henne og barna. Anonymous poster hash: 31cb1...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå