Gå til innhold

Hva savnet dere i fødebagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å pakke fødebag nå, selv om termin ikke er før om tre uker. Men jeg vil ha det klart jeg ;-) 

Så- hva savnet du? Hva fikk du evt ikke bruk for som du pakket? Det ligger jo mye ute på nettet, men vil gjerne høre din erfaring :-)

Anonymous poster hash: 0f75f...c1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innlagt leeenge, så savnet mer lesestoff og noe godt å spise. Men, har du en vanlig fødsel, så trenger man ikke så mye :)

Anonymous poster hash: af12c...a3c
Skrevet

Samme her.. Tok med aaalt for mye! Selv om jeg begrenset meg etter sist gang :P

Skrevet

Jeg var nok litt raus med dassetøyet, dvs at jeg godt kunne pakket noe tøy jeg kunne følt meg litt mer vel i. Ikke bare joggebukse med hengerompe.

Ellers hadde jeg glede av ammesinglet. Orket ikke ha bh, for brystene var veldig ømme og såre.

Og drikkeflaske, for jeg var supertørst.

Ellers er ørepropper og lypsyl viktig for meg, men ikke sikkert andre har behovet.

Anonymous poster hash: 9fef2...8f0

Skrevet

Lambi, sjukehuset held seg med sandpapir til slik bruk.

Skrevet

Champis og snus.

Ingen av delene var jo lov så greit det ikke var med.

Anonymous poster hash: 2c369...a14

Skrevet

Ingenting, egentlig. Hadde med skift til meg og et til babyen, det holdt lenge. Sist reiste jeg hjem etter 5 timer så begrensa seg hvor mye det var bruk for :)

Anonymous poster hash: 63406...6ea

Skrevet

Savnet ingenting. Hadde god trening i å pakke sykehusbag siden jeg var innlagt i en måned fra uke 26. Bahen sto klar i gangen fra den dagen jeg kom hjem siden drt var så utrygt om jeg måtte inn veldig fort.

Så lenge du har noe å lese på, ladere og et par skift så holder det lenge :-)

Skrevet

Savnet alt. Måtte gjennom katastrofesnitt pga premature trillinger.

Anonymous poster hash: 52d2a...f4b

Skrevet

Plutselig var jeg innlagt i en uke, og jeg hadde ikke med meg noe lesestoff, eller en pc. Savnet også mer klær.

Anonymous poster hash: 5904d...469

Skrevet

Lypsyl. Men det får man jo fort kjøpt på sykehuskjosken.

Skrevet

Neste gang skal jeg ha med litt klær til babyen, brukte bare sykehusklær denne gangen. Og en lang cardigan, følte ikke at baggy joggebukse gjemte bleierumpa nok!

Anonymous poster hash: ceaee...b1d
Skrevet

Jeg var virkelig dårlig, og var der helt alene i flere døgn så jeg trengte alt mulig.

En ting jeg faktisk savnet mest var epler/tyggis, for kom meg ikke ut av senga for å pusse tennene.  

Anonymous poster hash: 4c74d...e4e
Skrevet

Mer klær til både baby og meg

Jeg også :)

Skulle også gjerne hatt skjøteledning og toalettpapir.

Skrevet

Varme klær som det var lett å amme i.. Hadde pakket en fleecegenser, men den var noe herk å amme i, så samboer måtte hjem å hente en strikket tjukk jakke til meg. :P

Jeg frøys skikkelig etter fødsel, og syntes at det var kaldt på barsel.

Anonymous poster hash: 79e17...7b8
Skrevet

Bare pcen min! :P

Lå på sykehuset i nesten en uke så holdt jo på å gå på veggene av å ikke å ha noe å gjøre på.

Anonymous poster hash: 592a8...890
Skrevet

Har ingen partner som kan kjøre hjem og hente noe om man skulle glemme det? Bor alle så langt unna sykehuset at det umulig å få til? Kan ikke huske at jeg styra så mye med fødebag...

Anonymous poster hash: 214e4...f25

Skrevet

mer klær til baby og klementiner. Denne gangen tar jeg med ett lass av klementiner :P

Skrevet

Mer klær til babyen. Hadde med noen skift til sykehuset, men absolutt ikke nok. Likte ikke de sykehusklærene.

Ja, og som flere andre også skriver så skulle jeg gjerne hatt med meg noen litt penere klær. Hadde bare med meg digre joggebukser og ammetopper. Hadde ikke gjort meg noe å kunne dolle meg opp litt etter et døgn:)

Skrevet

Det eneste jeg savnet var mer lesestoff og det kom samboeren min med. Ellers brukte jeg sykehuskjorter til meg selv og sykehusklær til babyen. Litt toalettsaker og noe mer trengte jeg ikke. Ser mange anbefaler at man tar med store håndkler osv, men det er jo supert å bruke sykehushåndklene, man kan ta så mange man vil og om man får blod på dem, så er det uansett bare å kaste dem til vask. Dopapiret på sykehuset hadde jeg ikke noe problem med å bruke, selv ikke den gangen jeg revnet fra a til å.

Anonymous poster hash: 56456...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...