Gå til innhold

Hvorfor er dere her inne så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg er syk og bruker masse tid i sofaen med laptopen på fanget og ser på tv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er avhengighetsskapende. Jeg hadde 5 måneders opphold derav første måned med abstinenser. Jeg skulle bare en liten tur innom igjen for 2 måneders siden og gikk rett inn igjen som aktiv bruker.

Faktisk så synes jeg at noen skulle lage et 12 trinns program for å bli kvitt avhengigheten. Noen som vil prøve seg på det? :P

Skrevet

Fordi jeg er syk og ikke greier å gjøre noe særlig i det hele tatt. Har ikke tv, så da blir det mye nett for tiden.

Har for lite liv utenom også pga for mye flytting og sykdom siden jeg flyttet hit, så kjenner nesten ingen.

Burde bli med på 12 trinns programmet til Mamma4livet..... men skal bare bli litt friskere og begynne å få meg et liv igjen først.... ;)

Anonymous poster hash: 971c8...d74
Skrevet

Rett og slett avhengig.

Har man ikke tid, så tar man seg tid.

Skrevet

Foreløpig uten jobb i nytt land. TV gidder jeg ikke se på. Netflix går i perioder. Mannen jobber mye.

Også er det mye mer hyggelig her enn på KG :P

Skrevet

For jeg er syk og bruker masse tid i sofaen med laptopen på fanget og ser på tv :)

God bedring:)

Skrevet

Er i permisjon...og er avhengig...

Skrevet

God bedring:)

Tusen takk :D

Skrevet

Jeg er her inne av og til når jeg ikke har andre ting å gjøre.:)

Skrevet

Fordi det tar altfor liten tid å bare titte innom via tlf.

Og er det kjedelig og dødt så må jeg bare innom for å se om det ikke skjer noe snart.

Litt avhengig er jeg nok :)

Skrevet

Jeg er hjemme i permisjon med en særdeles rolig baby som sover masse :)

Skrevet

masse nyttig info & skravling om ting jeg aldri hadde tekt på selv. + at jeg er 100% ufør & er i prøve fasen så ikke mye å gjøre når allt jule stresset ble ferdig i november :P suger til meg masse masse nyttig info fra alle dere mødre som har hatt barn en stund. ;)

Anonymous poster hash: 0c0d0...4cf
Skrevet

Jeg brukte å være mye her inne når jeg gikk gravid. Etter ungen ble født ble det veldig lite.. Men nå som alt er i rutine med legging og slikt, og jeg sitter alene, da synes jeg det er greit å slappe av litt foran pc'en i ny og ned :)

Skrevet

Har ikke eget liv så må lese om alle andre sitt :P

Å har jeg en dårlig dag så kan jeg bare lese her inne,så finner jeg plutselig ut at mine problemer er microskopiske iforhold til andre sine.

Anonymous poster hash: f80aa...739
Skrevet

Bare venter på at babyen skal komme, så har altfor god tid ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...