Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Både jeg og barna tar tran og kosttilskudd. Jeg har vært å tatt noen prøver og jeg hadde lite magnesium så har vært å kjøpt meg floradix flytende magnesium. Har kun snakket med legen på tlf så glemte jo spørre om en del. Kan en få for mye magnesium? Kan barnet også drikke dette? Står jo at det er bra for benbygging så tenkte han bare kunne få han også om det var greit? Og hva er symptomer på lite magnesium? Anonymous poster hash: 1f241...689
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Dere må ikke ta kosttilskudd viss dere tar magnesium tilskudd, da kan dere fa problemer med diare Anonymous poster hash: 76de2...476
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Jeg ville ikke gitt til barnet. Men til deg selv kan du ta anbefalt dose på pakken. Og ta kostilskuddet i tillegg. Anbefalt dose i Norge er så lave at det utgjør ikke fare. Får du diaré så vet du at du har fått. Deg for mye. Men det skal mye til. Anonymous poster hash: c883b...e22
lavendelblomst Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg tar multivitamin og magnesium. Det går kjempefint, ingen magetrøbbel. Men jeg gir ikke magnesium til barna mine. Jeg kjøper også magnesium i Sverige, tror de har litt høyere "doser".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå