Gå til innhold

nå ble jeg litt usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner (som ikke er norsk og ikke leser norsk og ikke har andre norske venner enn meg) la ut ett bilde av seg og barna på fb. Bildet er tatt hos fotograf.

På bildet står hun med sønnen på to i armene. De ser hverandre inn i øynene og begge har munnen vid åpen og ansiktene tett sammen. Datteren hennes på seks år, fra ett tidligere forhold står bak dem og holder rundt moren (klemmer rompa hennes, på en måte) hun smiler ikke og ser ned mot gulvet...

Moren skriver "elsker dette bildet!"

Og nå føler jeg at det er bare meg som ser ei jente som ikke får være med?

Anonymous poster hash: 13694...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du det kun er du som tenker det? Trenger ikke være norsk for å tenke det om bildet er slik du beskriver vel?

Anonymous poster hash: fd24e...ead

Skrevet

Hvorfor tror du det kun er du som tenker det? Trenger ikke være norsk for å tenke det om bildet er slik du beskriver vel?

Fordi bildet har over 40 kommentarer med "såååå fint bilde"

Kommentaren om norsk var for å si at hun ikke kan oppdage at jeg kommenterer her....

Anonymous poster hash: 13694...0f5

Skrevet

Ser ingenting for jeg kan ikke se bildet. Hvordan du tolker bildet er ikke relevant for meg.

ps. er det relevant at hun ikke er norsk eller ikke har noen venner?

Anonymous poster hash: 812cd...f08
Skrevet

Hvorfor tror du det kun er du som tenker det? Trenger ikke være norsk for å tenke det om bildet er slik du beskriver vel?Anonymous poster hash: fd24e...ead

Fordi bildet har over 40 kommentarer med "såååå fint bilde"

Kommentaren om norsk var for å si at hun ikke kan oppdage at jeg kommenterer her....Anonymous poster hash: 13694...0f5

Ok. Det kunne ikke jeg gjette meg til vettu.

Litt usikker på hva du lurer på?

Om du er bekymret for jenta hennes kan du jo snakke med venninnen din om det?

Skrevet

Kan hende du legger litt for mye i selve bildet.. Tenker at det er fotografen som har stilt de opp...

Aner ikke hvorfor det kom liten skrift i begynnelsen.

Anonymous poster hash: bccc5...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...