Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Koselig Anonymous poster hash: 2f5cc...7c9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Dere på dette forumet må ha et kjedelig liv, som bare må skrive om andre, altså Fotballfrue, Tone, rannveig, villa paprika... Koselig at tone skal få jente, men Who cares?! Hva får du ut av å skrive om kjentfolk? Anonymous poster hash: aa1ac...67f
sug lut Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Så koselig, da. Som alle andre kvinner og særlig jente-mødre bør hun da lese denne. http://www.dagbladet.no/2013/12/17/kultur/meninger/hovedkronikk/kronikk/feminisme/30880242/ Endret 18. desember 2013 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Så koselig, da. Som alle andre kvinner og særlig hjenye-mødre bør hun da lese denne. http://www.dagbladet.no/2013/12/17/kultur/meninger/hovedkronikk/kronikk/feminisme/30880242/ Glad jeg har gutt For øvrig et bra innspill av Kadra. Anonymous poster hash: 4cde9...1ec
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Dere på dette forumet må ha et kjedelig liv, som bare må skrive om andre, altså Fotballfrue, Tone, rannveig, villa paprika... Koselig at tone skal få jente, men Who cares?! Hva får du ut av å skrive om kjentfolk? Anonymous poster hash: aa1ac...67f Du burde jobbe med bitterheten din. Jeg har ikke nevnt et ord om fotballfrue eller de andre. Tone er en koselig dame og jeg gleder meg på hennes vegne. Jeg syns synd på slike som deg. Du får tydeligvis med deg alt som skrives her inne. Kanskje på tide å få seg en hobby? Anonymous poster hash: 2f5cc...7c9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Dere på dette forumet må ha et kjedelig liv, som bare må skrive om andre, altså Fotballfrue, Tone, rannveig, villa paprika... Koselig at tone skal få jente, men Who cares?! Hva får du ut av å skrive om kjentfolk?Anonymous poster hash: aa1ac...67f Du burde jobbe med bitterheten din. Jeg har ikke nevnt et ord om fotballfrue eller de andre. Tone er en koselig dame og jeg gleder meg på hennes vegne. Jeg syns synd på slike som deg. Du får tydeligvis med deg alt som skrives her inne. Kanskje på tide å få seg en hobby? Anonymous poster hash: 2f5cc...7c9 Så sinna da. Sannheten sårer, jeg vet. Anonymous poster hash: aa1ac...67f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Dere på dette forumet må ha et kjedelig liv, som bare må skrive om andre, altså Fotballfrue, Tone, rannveig, villa paprika... Koselig at tone skal få jente, men Who cares?! Hva får du ut av å skrive om kjentfolk? Anonymous poster hash: aa1ac...67f Du burde jobbe med bitterheten din. Jeg har ikke nevnt et ord om fotballfrue eller de andre. Tone er en koselig dame og jeg gleder meg på hennes vegne. Jeg syns synd på slike som deg. Du får tydeligvis med deg alt som skrives her inne. Kanskje på tide å få seg en hobby? Anonymous poster hash: 2f5cc...7c9 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144105394-da-jeg-f%C3%B8rst-gang-h%C3%B8rte-om-forholdet-mellom-aksel-og-tone-visste-jeg-at-det-kom-til-%C3%A5-bli-slutt/ Anonymous poster hash: aa1ac...67f
Våryr ✿ Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 hehe. Du leser avisa, og må skyndte deg inn på dib for å informere oss andre
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Dere på dette forumet må ha et kjedelig liv, som bare må skrive om andre, altså Fotballfrue, Tone, rannveig, villa paprika... Koselig at tone skal få jente, men Who cares?! Hva får du ut av å skrive om kjentfolk?Anonymous poster hash: aa1ac...67f Du burde jobbe med bitterheten din. Jeg har ikke nevnt et ord om fotballfrue eller de andre. Tone er en koselig dame og jeg gleder meg på hennes vegne. Jeg syns synd på slike som deg. Du får tydeligvis med deg alt som skrives her inne. Kanskje på tide å få seg en hobby? Anonymous poster hash: 2f5cc...7c9 Så sinna da. Sannheten sårer, jeg vet. Anonymous poster hash: aa1ac...67f Du...Jeg mener det. Du trenger virkelig å få andre sysler enn dette forumet Anonymous poster hash: 2f5cc...7c9
Serepta Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Hadde det vært mindre koselig med en gutt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå