Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hadde dette ved siste fødsel... Begynte vel så smått et par uker før fødsel. Var forberedt på forstoppelse etter fødselen men det ble motsatt gitt. Hadde tømt meg bra før fødsel så det var jo ikke så mye der, men når jeg måtte fise på barsel kom det slim og til slutt blank væske..vondt i magen hadde jeg også. Andre natta ble det så ille at jeg ikke greide å passe på babyen, mer enn nok med å springe på do og skifte bleie på meg selv.... Ingen hverken leger eller jordmødre hadde noen forklaring. Ble satt i gang med modningspiller. Problemet gjentok seg med ujevne mellomrom gjennom hele barseltiden, ca 6 uker. I en periode hadde jeg blyanttynn avføring og da googlet jeg meg frem til at jeg hadde tarmkreft....Uff. Noen flere? Årsaker? Anonymous poster hash: 0526c...05b
Appelsinpiken Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Hadde også veldig tynn bæsj etter fødselen, noe som egentlig passet bra siden jeg tok keisersnitt og det var så som så med magemuskler
★julestjerne★ Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Forstoppa etter fødselen, berre i tilfelle det ikkje var jævlig nok med opphovning, tusen sting og hemoroidane frå helvete
Musemorbr / Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Forstoppet som fy, med beskjed om at "alle" blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå